Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 883879

Multimedijska nastava matematike u osnovnoj školi


Eret, Lidija
Multimedijska nastava matematike u osnovnoj školi // Nastava i škola za net-generacije / Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 232-255


CROSBI ID: 883879 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Multimedijska nastava matematike u osnovnoj školi
(Multimedia in teaching mathematics at primary school)

Autori
Eret, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Nastava i škola za net-generacije

Urednik/ci
Matijević, Milan

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2017

Raspon stranica
232-255

ISBN
978-953-8115-20-2

Ključne riječi
e-učenje, individualizacija učenja, konstruktivizam u nastavi matematike, kurikulum nastave matematike, motiviranost za učenje matematike, m-učenje, multimedijska nastava matematike, obvezno školovanje
(e-learning, individualisation of learning, constructivism in teaching mathematics, matematics curriculum, motivation to learn mathematics, m-learning, multimedia in teaching mathematics)

Sažetak
Rad prikazuje multimedije u osnovnoškolskoj predmetnoj nastavi matematike iz više različitih aspekata. Autorica proučava trenutnu zastupljenost multimedija u osnovnoškolskoj predmetnoj nastavi matematike te stručne procjene učitelja matematike značaja takve nastave u poučavanju matematike u osnovnoj školi. Empirijska provjera modela konstruktivističke nastave matematike obogaćene multimedijom provedena je akcijskim istraživanjem koje je uključivalo dva osnovnoškolska razredna odjeljenja (N = 45) promatrana tijekom jedne nastavne godine. U istraživanju je ispitana i motivacija učenika s obzirom na mišljenja o usvajanju matematičkih sadržaja i kompetencija modificiranim upitnikom, djelomično preuzetim iz Skale Motivacijske strategije učenja (Pintrich i sur., 1993). Kvantitativno istraživanje bavilo se učiteljskim procjenama implementiranja multimedija u nastavu matematike (N = 321) koje su dobivene skalama procjene. Rezultati dvaju istraživanja međusobno su korelirani, kao i s rezultatima suvremenih znanstvenih istraživanja s područja metodike nastave matematike. Rad donosi metodičke prijedloge unapređenja nastave matematike konstruktivističkim pristupom i individualizacijom nastavnog procesa uporabom multimedija (Eret, 2016). Također ukazuje na koje načine multimediji u nastavi matematike mogu doprinijeti pozitivnim promjenama u nastavi, ali i zadržavanju visoke razine motivacije prilikom promjene nastavnog koncepta. Razmatraju se pitanja izmjene nastavnog kurikuluma, zatim uloge učitelja u novom nastavnom okruženju i potrebnim kompetencijama. Navode se razlozi primjene kvalitativne i kvantitativne metode u istraživanju, odnosno prednostima triangulacije dobivenih rezultata u dobivanju optimalnih odgovora na istraživačka pitanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2013-11-3814 - Nastava i škola za net-generacije: unutarnja reforma nastave u osnovnim i srednjim školama (SCHOOL 4 NET-GEN) (Matijević, Milan, HRZZ - 2013-11) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lidija Eret (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Eret, Lidija
Multimedijska nastava matematike u osnovnoj školi // Nastava i škola za net-generacije / Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 232-255
Eret, L. (2017) Multimedijska nastava matematike u osnovnoj školi. U: Matijević, M. (ur.) Nastava i škola za net-generacije. Zagreb, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 232-255.
@inbook{inbook, author = {Eret, Lidija}, editor = {Matijevi\'{c}, M.}, year = {2017}, pages = {232-255}, keywords = {e-u\v{c}enje, individualizacija u\v{c}enja, konstruktivizam u nastavi matematike, kurikulum nastave matematike, motiviranost za u\v{c}enje matematike, m-u\v{c}enje, multimedijska nastava matematike, obvezno \v{s}kolovanje}, isbn = {978-953-8115-20-2}, title = {Multimedijska nastava matematike u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {e-u\v{c}enje, individualizacija u\v{c}enja, konstruktivizam u nastavi matematike, kurikulum nastave matematike, motiviranost za u\v{c}enje matematike, m-u\v{c}enje, multimedijska nastava matematike, obvezno \v{s}kolovanje}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Eret, Lidija}, editor = {Matijevi\'{c}, M.}, year = {2017}, pages = {232-255}, keywords = {e-learning, individualisation of learning, constructivism in teaching mathematics, matematics curriculum, motivation to learn mathematics, m-learning, multimedia in teaching mathematics}, isbn = {978-953-8115-20-2}, title = {Multimedia in teaching mathematics at primary school}, keyword = {e-learning, individualisation of learning, constructivism in teaching mathematics, matematics curriculum, motivation to learn mathematics, m-learning, multimedia in teaching mathematics}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font