Pregled bibliografske jedinice broj: 883426
Teorijsko uporište pograma rada s učenicima
Teorijsko uporište pograma rada s učenicima // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Liljana, Fulgosi-Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 116-119
CROSBI ID: 883426 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorijsko uporište pograma rada s učenicima
(Theoretical framework of students program)
Autori
Cvitković, Daniela, Wagner Jakab, Ana, Rakić, Vini
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Učenik s teškoćama između škole i obitelji
Urednik/ci
Igrić, Liljana, Fulgosi-Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana
Izdavač
Centar inkluzivne potpore IDEM
Grad
Zagreb
Godina
2014
Raspon stranica
116-119
ISBN
978-953-98972-3-7
Ključne riječi
tolerancija, prosocijalno ponašanje, socio-emocionalno ponašanje, razredi
(Tolerance, prosocial behavior, socio-emotional behavior, classrooms)
Sažetak
Sadržaj rada- rad se temelji na odgojnoj ulozi "škole za sve" koja potiče toleranciju, empatiju među djecom. S ciljem dostizanja istog navode se potrebni elementi za to u smislu socio-emocionalnog ponašanja, razvoja samopoimanja i socijalnih vještina kao temelje interakcije među djecom u školama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Ana Wagner Jakab
(autor)