Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 883426

Teorijsko uporište pograma rada s učenicima


Cvitković, Daniela, Wagner Jakab, Ana, Rakić, Vini
Teorijsko uporište pograma rada s učenicima // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Liljana, Fulgosi-Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 116-119


CROSBI ID: 883426 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Teorijsko uporište pograma rada s učenicima
(Theoretical framework of students program)

Autori
Cvitković, Daniela, Wagner Jakab, Ana, Rakić, Vini

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Učenik s teškoćama između škole i obitelji

Urednik/ci
Igrić, Liljana, Fulgosi-Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana

Izdavač
Centar inkluzivne potpore IDEM

Grad
Zagreb

Godina
2014

Raspon stranica
116-119

ISBN
978-953-98972-3-7

Ključne riječi
tolerancija, prosocijalno ponašanje, socio-emocionalno ponašanje, razredi
(Tolerance, prosocial behavior, socio-emotional behavior, classrooms)

Sažetak
Sadržaj rada- rad se temelji na odgojnoj ulozi "škole za sve" koja potiče toleranciju, empatiju među djecom. S ciljem dostizanja istog navode se potrebni elementi za to u smislu socio-emocionalnog ponašanja, razvoja samopoimanja i socijalnih vještina kao temelje interakcije među djecom u školama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Wagner Jakab (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cvitković, Daniela, Wagner Jakab, Ana, Rakić, Vini
Teorijsko uporište pograma rada s učenicima // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Liljana, Fulgosi-Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 116-119
Cvitković, Daniela, Wagner Jakab, Ana, Rakić, Vini (2014) Teorijsko uporište pograma rada s učenicima. U: Igrić, Liljana, Fulgosi-Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana (ur.) Učenik s teškoćama između škole i obitelji. Zagreb, Centar inkluzivne potpore IDEM, str. 116-119.
@inbook{inbook, year = {2014}, pages = {116-119}, keywords = {tolerancija, prosocijalno pona\v{s}anje, socio-emocionalno pona\v{s}anje, razredi}, isbn = {978-953-98972-3-7}, title = {Teorijsko upori\v{s}te pograma rada s u\v{c}enicima}, keyword = {tolerancija, prosocijalno pona\v{s}anje, socio-emocionalno pona\v{s}anje, razredi}, publisher = {Centar inkluzivne potpore IDEM}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, year = {2014}, pages = {116-119}, keywords = {Tolerance, prosocial behavior, socio-emotional behavior, classrooms}, isbn = {978-953-98972-3-7}, title = {Theoretical framework of students program}, keyword = {Tolerance, prosocial behavior, socio-emotional behavior, classrooms}, publisher = {Centar inkluzivne potpore IDEM}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font