Pregled bibliografske jedinice broj: 883224
Politike cjeloživotnog učenja u Europskoj uniji i Hrvatskoj
Politike cjeloživotnog učenja u Europskoj uniji i Hrvatskoj // Anali Hrvatskog politološkog društva : časopis za politologiju, 1 (2005), 1; 225-243 doi:10.20901/an (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 883224 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Politike cjeloživotnog učenja u Europskoj uniji i Hrvatskoj
(Lifelong Learning policies in European Union and Croatia)
Autori
Žiljak, Tihomir
Izvornik
Anali Hrvatskog politološkog društva : časopis za politologiju (1845-6707) 1
(2005), 1;
225-243
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
cjeloživotno učenje, javne politike, Europska unija
(lifelong learning, public policy, European Union)
Sažetak
Nije nova činjenica da čovjek uči cijeloga života u obrazovnim institucijama ili različitim socijalnim situacijama. Novost je sve važnije mjesto koje cjeloživotno učenje zauzima u javnim politikama. U ovom tekstu autor pokazuje kada se i na kojim osnovama oblikuju europske politike cjeloživotnog učenja te kako hrvatska obrazovna politika odgovara na te suvremene izazove. Posebna pozornost posvećuje se Lisabonskom procesu i oblikovanju politike cjeloživotnog učenja u društvu temeljenom na znanju. Analizira se praćenje europskih trendova u Hrvatskoj te domaći pokušaji oblikovanja politike cjeloživotnog učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ERIH PLUS, European Reference Index for the Humanities and Social Sciences (European Science Foundation)
- International Political Science Abstracts / Documentation Politique Internationale (IPSA)
- Political Science Complete (EBSCOhost)
- Scopus (Elsevier)
- Social Science Premium Collection (ProQuest)