Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 882453

Teorijski model digitalnog arhiva srednje škole


Čanić, Dubravka
Teorijski model digitalnog arhiva srednje škole // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 59 (2016), 3-4; 325-339 (međunarodna recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 882453 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Teorijski model digitalnog arhiva srednje škole
(Theoretical Model of High School Digital Archive)

Autori
Čanić, Dubravka

Izvornik
Vjesnik bibliotekara Hrvatske (0507-1925) 59 (2016), 3-4; 325-339

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
srednje škole, digitalni arhivi, digitalni repozitoriji
(high school, digital archives, digital repositories)

Sažetak
Tijekom rada srednje škole nastaje gomila podataka koji imaju veliku statističku vrijednost. Svaki podatak koji nije zapisan ili dokument koji nije na odgovarajući način pohranjen gubi se i kao da nije nikad nastao. Cilj je digitalnog arhiva racionalizacija cjelokupnog poslovanja i omogućivanje razmjene i očuvanja informacija. Svrha ovog rada je predstaviti teorijski model digitalnog arhiva srednje škole. Rad će sistematizirati dokumentaciju koja bi bila pohranjena u arhivu i predložiti način na koji bi dokumentacija bila selekcionirana. Isto će tako pokušati specificirati koji bi obrazovni materijal bio pohranjen i kakve bi bile razine pristupa. Arhiv srednje škole obuhvaćao bi cjelovitu obrazovnu produkciju ustanove, ali i administrativne dokumente i staru građu. Digitalni bi arhiv imao tri razine pristupa: javni dio s građom u otvorenom pristupu, građom u koju uvid imaju svi, djelomično javni dio u kojem su pohranjeni dokumenti koji su vidljivi samo osobama koje su ovlaštene i dio u kojem se čuvaju dokumenti i podaci koji su poslovna tajna.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Čanić, Dubravka
Teorijski model digitalnog arhiva srednje škole // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 59 (2016), 3-4; 325-339 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
Čanić, D. (2016) Teorijski model digitalnog arhiva srednje škole. Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 59 (3-4), 325-339.
@article{article, author = {\v{C}ani\'{c}, Dubravka}, year = {2016}, pages = {325-339}, keywords = {srednje \v{s}kole, digitalni arhivi, digitalni repozitoriji}, journal = {Vjesnik bibliotekara Hrvatske}, volume = {59}, number = {3-4}, issn = {0507-1925}, title = {Teorijski model digitalnog arhiva srednje \v{s}kole}, keyword = {srednje \v{s}kole, digitalni arhivi, digitalni repozitoriji} }
@article{article, author = {\v{C}ani\'{c}, Dubravka}, year = {2016}, pages = {325-339}, keywords = {high school, digital archives, digital repositories}, journal = {Vjesnik bibliotekara Hrvatske}, volume = {59}, number = {3-4}, issn = {0507-1925}, title = {Theoretical Model of High School Digital Archive}, keyword = {high school, digital archives, digital repositories} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • IBZ Online, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), Library, Information Science & Technology Abstracts (LISTA), Information Science and Technology Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font