Pregled bibliografske jedinice broj: 882067
Zadovoljstvo, kompetentnost i izvori stresa kod nastavnika klavira
Zadovoljstvo, kompetentnost i izvori stresa kod nastavnika klavira // Tonovi (Zagreb), 32 (2017), 1; 84-93 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 882067 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo, kompetentnost i izvori stresa kod
nastavnika klavira
(Satisfaction, competence and stresors in piano
teachers)
Autori
Franceschi, Ivana ; Reić Ercegovac, Ina
Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 32
(2017), 1;
84-93
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
samoprocjena uspješnosti i zadovoljstva ; motivacija ; klavirska natjecanja ; nastavnički stres
(satisfaction self-assessment ; success self-assessment ; motivation ; piano competition ; teacher stress)
Sažetak
Cilj ovoga rada bio je istražiti neke aspekte posla nastavnika klavira kao specifičnog oblika nastavnog rada koji se razlikuje od rada nastavnika u općeobrazovnim predmetima i školama. U istraživanju je sudjelovalo 69 nastavnika klavira iz nekoliko glazbenih škola dalmatinskih županija. Rezultati su pokazali dobne specifičnosti u samoprocjeni uspješnosti nastavnika, kao i različita postignuća nastavnika s obzirom na duljinu iskustva. Nastavnici su najvišom procijenili motivaciju u radu s osobito talentiranim učenicima, odlaske na učenička klavirska natjecanja i sudjelovanja na seminarima drugih klavirskih pedagoga. Većina nastavnika uspješno kontrolira stres u razredu i školskom kolektivu, a kao najveći izvor stresa procijenili su međuljudske odnose te radno opterećenje zbog preopterećenosti nastave u popodnevnim smjenama te prekratkih perioda odmora.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Glazbena umjetnost
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Umjetnička akademija, Split,
Akademija medicinskih znanosti,
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Ina Reić-Ercegovac
(autor)