Pregled bibliografske jedinice broj: 881065
Sociološka perspektiva o ulozi roditelja u podržavanju razvoja znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja
Sociološka perspektiva o ulozi roditelja u podržavanju razvoja znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja // Razvoj znansvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja / Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Centar za istraživanje djetinjstva Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2016. str. 109-128
CROSBI ID: 881065 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sociološka perspektiva o ulozi roditelja u podržavanju razvoja znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja
(A Sociological Perspective on the Role of Parents in Encouraging the Development of Scientific Literacy in Early Childhood Institucions)
Autori
Boneta, Željko ; Ivković, Željka ; Vujičić, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Razvoj znansvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja
Urednik/ci
Vujičić, Lidija
Izdavač
Centar za istraživanje djetinjstva Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2016
Raspon stranica
109-128
ISBN
978-953-7917-05-0
Ključne riječi
roditeljski stavovi, razvoj znanstvene pismenosti djece
(parents' attitudes, development of scienific literacy of children)
Sažetak
Metodom ankete istraživani su roditeljski stavovi o sukonstruktivističkom teorijskom okviru projekta i o ulozi znanosti u društvu i obrazovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Rijeci