Pregled bibliografske jedinice broj: 880239
Nastava i istraživanje u profesionalnoj socijalizaciji mladih znanstvenika
Nastava i istraživanje u profesionalnoj socijalizaciji mladih znanstvenika / Ledić, Jasminka ; Turk, Marko (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2017 (monografija)
CROSBI ID: 880239 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava i istraživanje u profesionalnoj
socijalizaciji mladih znanstvenika
(Teaching and Research in the Professional
Socialization of Junior Researchers)
Urednik/ci
Ledić, Jasminka ; Turk, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2017
Stranica
328
ISBN
978-953-7975-55-5
Ključne riječi
visokoškolska nastava, istraživanje, mladi znanstvenici, profesionalna socializacija
(teaching, research, junior researchers, professional socialization)
Sažetak
U ovoj se znanstvenoj monogra ji donose rezultati dobiveni na temelju kombiniranja kvantitativnog i kvalitativnog istraživačkog pristupa, s posebnim naglaskom na opisivanje i objašnjavanje procesa profesionalne socijalizacije (mladih znanstvenika) u sustav visokoga obrazovanja i znanosti u Republici Hrvatskoj, povezujući ih s rezultatima već provedenog istraživanja u okviru ovoga projekta. U tom kontekstu ova monogra ja predstavlja logičan nastavak bavljenja temom kompetencija akademske profesije, ali i produbljuje prijašnje i donosi nove rezultate istraživanja o kompetencijama akademske profesije u Hrvatskoj, pritom se posebno usmjeravajući na mlade istraživače te njihove nastavničke i znanstveno-istraživačke kompetencije. Dva su glavna razloga za posebno sadržajno usmjerenje na mlade znanstvenike i navedene dvije skupine njihovih kompetencija. Prvi je razlog to što su se mladi znanstvenici u ranijim istraživa- njima na nacionalnoj razini, ali i u okviru ovoga projekta izdvojili kao posebna skupina dionika u sustavu visokoga obrazovanja čija je profesionalna iskustva potrebno dodatno istražiti i produbiti. Drugi je razlog diferencijacija temeljnih akademskih djelatnosti, u vezi s kojima većina novijih istraživanja upućuje na to da se nastava i istraživanje i dalje smatraju temeljnim akademskim djelatnostima, koje, nota bene, predstavljaju i okosnicu u radu mladih istraživača na sveučilištima.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-IP-2013-11-2004 - Kompetencijski profil akademske profesije: između novih zahtjeva i mogućnosti (APROFRAME) (Ledić, Jasminka) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka