Pregled bibliografske jedinice broj: 879454
NARUŠAVANJE PRAVOPISNE NORME U RANOJEZIČNOJ NEFORMALNOJ KOMUNIKACIJI (NA PRIMJERU SMS PORUKA INTERNETSKE DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK)
NARUŠAVANJE PRAVOPISNE NORME U RANOJEZIČNOJ NEFORMALNOJ KOMUNIKACIJI (NA PRIMJERU SMS PORUKA INTERNETSKE DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK) // Magistra Iadertina, 8 (2013), 1; 155-163 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 879454 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
NARUŠAVANJE PRAVOPISNE NORME U RANOJEZIČNOJ NEFORMALNOJ KOMUNIKACIJI (NA PRIMJERU SMS PORUKA INTERNETSKE DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK)
(VIOLATION OF ORTHOGRAPHIC NORMS DURING EARLY LINGUISTIC INFORMAL COMMUNICATION (EXEMPLIFIED BY THE SMS MESSAGES AND FACEBOOK SOCIAL))
Autori
Vrsaljko, Slavica ; Ljubimir Tea
Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 8
(2013), 1;
155-163
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
SMS poruke, internetske društvene mreže, pravopisne pogreške, kvalitativna analiza
(SMS messages, social networking, spelling errors, qualitative analysis)
Sažetak
SAŽETAK SMS poruke i komuniciranje ne internetskim društvenim mrežama sve su rašireniji oblici neformalnoga komuniciranja. Mobilne telefone imaju gotovo svi, a osim toga otvaraju profile internetskih društvenih mreža tako se dopisujući sa svojim vršnjacima. U pisanju se poruka bilježi velik broj pravopisnih pogrešaka, i to onih čije je usvajanje predviđeno u nižim razredima osnovne škole. Kako bi se utvrdila razina ovladanosti pravopisnom normom, analizirat će se poruke i komentari s društvenih mreža učenika četvrtih razreda. Radom će se nastojati ukazati na potrebu temeljitijeg pristupa toj problematici s obzirom na to da istraživanja ukazuju na njihovo ponavljanje i u daljnjem obrazovanju, a i u svakodnevnoj praksi odrasle populacije.
Izvorni jezik
Engleski
Napomena
ABSTRACT SMS messaging and communicating on social networks are increasingly widespread forms of informal communication. Mobile phones have almost all, and in addition they open profiles on the Internet social network, corresponding in this way with their peers. In writing messages is being recorded a large number of spelling errors, most of errors are those whose adoption is foreseen in the the lower grades of elementary school. In order to determine the level of mastery of linguistic norms, the message will be analysed as well as comments from the social networks of fourth-grade students.
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY, New York, USA OAIster, BASE – Bielefeld Academic Search Engine, ScientificCommons Hrčak – Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske