Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 879423

Podupiranje razvoja prirodoslovno darovitih učenika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu


Letina, Alena
Podupiranje razvoja prirodoslovno darovitih učenika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar, 2016. str. 241-253 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 879423 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Podupiranje razvoja prirodoslovno darovitih učenika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu
(Supporting the development of scientific gifted students in the first educational cycle)

Autori
Letina, Alena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika / Zrilić, Smiljana - Zadar, 2016, 241-253

ISBN
978-953-331-135-7

Skup
Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.02.2016. - 26.02.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
akceleracija, darovitost, diferencijacija, obogaćivanje, početna nastava prirodoslovlja
(acceleration, talent, differentiation, enrichment, initial teaching of science)

Sažetak
U ovome radu analizira se potreba za podupiranjem razvoja prirodoslovno darovitih učenika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu. U tu svrhu provedeno je istraživanje čiji je cilj bio ispitati podršku učitelja razredne nastave razvoju prirodoslovno darovitih učenika na primarnom stupnju obrazovanja, odnosno utvrditi njihovo mišljenje o primjeni određenih strategija za podupiranje razvoja darovitih učenika u početnoj nastavi prirodoslovlja. Analizirana je sklonost učitelja prema postupcima kurikulumske adaptacije odnosno diferencijacije i individualizacije učenja u prirodoslovnom području, ekstrakurikulumskoj amplifikaciji i obogaćivanju kurikuluma početne nastave prirodoslovlja, djelomičnoj ili potpunoj akceleraciji prirodoslovno darovitih učenika te homogenom ili djelomično homogenom razvrstavanju u skupine s obzirom na njihove specifične sposobnosti. Istraživanje je provedeno na uzorku 107 učitelja razredne nastave županije Grada Zagreba i Zagrebačke županije. Rezultati istraživanja pokazali su kako učitelji samo djelomično podržavaju navedene postupke te je u tom smislu potreban njihov profesionalni razvoj koji će rezultirati odgovarajućim spoznajama o važnosti i učinkovitosti provođenja navedenih strategija za razvoj prirodoslovno darovitih učenika na primarnom stupnju obrazovanja. Bez podrške učitelja i obrazovne politike odgovarajućem obrazovanju darovitih učenika u prirodoslovnom području, neće postojati mogućnost za sustavan razvoj iznimnih sposobnosti koje daroviti učenici iskazuju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alena Letina (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Letina, Alena
Podupiranje razvoja prirodoslovno darovitih učenika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar, 2016. str. 241-253 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Letina, A. (2016) Podupiranje razvoja prirodoslovno darovitih učenika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu. U: Zrilić, S. (ur.)Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika.
@article{article, author = {Letina, Alena}, editor = {Zrili\'{c}, S.}, year = {2016}, pages = {241-253}, keywords = {akceleracija, darovitost, diferencijacija, oboga\'{c}ivanje, po\v{c}etna nastava prirodoslovlja}, isbn = {978-953-331-135-7}, title = {Podupiranje razvoja prirodoslovno darovitih u\v{c}enika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu}, keyword = {akceleracija, darovitost, diferencijacija, oboga\'{c}ivanje, po\v{c}etna nastava prirodoslovlja}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Letina, Alena}, editor = {Zrili\'{c}, S.}, year = {2016}, pages = {241-253}, keywords = {acceleration, talent, differentiation, enrichment, initial teaching of science}, isbn = {978-953-331-135-7}, title = {Supporting the development of scientific gifted students in the first educational cycle}, keyword = {acceleration, talent, differentiation, enrichment, initial teaching of science}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font