Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 879417

Kompetencije budućih učitelja za primjenu mentalnih mapa u nastavi prirode i društva


Letina, Alena; Ištvanić, Marija
Kompetencije budućih učitelja za primjenu mentalnih mapa u nastavi prirode i društva // Napredak (Zagreb), 158 (2017), 1-2; 99-122 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 879417 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kompetencije budućih učitelja za primjenu mentalnih mapa u nastavi prirode i društva
(Future teachers competencies for implementation mental mapping in science and social studies teaching)

Autori
Letina, Alena ; Ištvanić, Marija

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 158 (2017), 1-2; 99-122

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
mentalne mape, nastava prirode i društva, učinkovitost, studenti učiteljskog studija ;
(effectiveness, future teacher, mental maps, Science and social studies teaching ;)

Sažetak
U radu se razmatraju prednosti primjene mentalnih mapa u odgoju i obrazovanju s posebnim naglaskom na njihovu uporabu u nastavi prirode i društva. U tom kontekstu izloženi su rezultati istraživanja čiji je temeljni cilj bio utvrditi kompetencije budućih učitelja za primjenu tehnike mentalnog mapiranja u nastavi prirode i društva. Istraživanje je provedeno na uzorku od 183 studenata učiteljskog studija Učiteljskog fakulteta u Zagrebu. Dobiveni rezultati pokazuju visok stupanj znanja studenata o osnovnim obilježjima mentalnih mapa i zakonitostima njihove izrade te pozitivno mišljenje o njihovoj primjeni u nastavi prirode i društva. Međutim, studenti samoprocjenjuju da su njihove sposobnosti za primjenu mentalnog mapiranja samo djelomično razvijene te se stoga preporučaju postupci za kvalitetnije osposobljavanje budućih učitelja za primjenu navedene tehnike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alena Letina (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Letina, Alena; Ištvanić, Marija
Kompetencije budućih učitelja za primjenu mentalnih mapa u nastavi prirode i društva // Napredak (Zagreb), 158 (2017), 1-2; 99-122 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Letina, A. & Ištvanić, M. (2017) Kompetencije budućih učitelja za primjenu mentalnih mapa u nastavi prirode i društva. Napredak (Zagreb), 158 (1-2), 99-122.
@article{article, author = {Letina, Alena and I\v{s}tvani\'{c}, Marija}, year = {2017}, pages = {99-122}, keywords = {mentalne mape, nastava prirode i dru\v{s}tva, u\v{c}inkovitost, studenti u\v{c}iteljskog studija, }, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {158}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Kompetencije budu\'{c}ih u\v{c}itelja za primjenu mentalnih mapa u nastavi prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {mentalne mape, nastava prirode i dru\v{s}tva, u\v{c}inkovitost, studenti u\v{c}iteljskog studija, } }
@article{article, author = {Letina, Alena and I\v{s}tvani\'{c}, Marija}, year = {2017}, pages = {99-122}, keywords = {effectiveness, future teacher, mental maps, Science and social studies teaching, }, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {158}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Future teachers competencies for implementation mental mapping in science and social studies teaching}, keyword = {effectiveness, future teacher, mental maps, Science and social studies teaching, } }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font