Pregled bibliografske jedinice broj: 879417
Kompetencije budućih učitelja za primjenu mentalnih mapa u nastavi prirode i društva
Kompetencije budućih učitelja za primjenu mentalnih mapa u nastavi prirode i društva // Napredak (Zagreb), 158 (2017), 1-2; 99-122 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 879417 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetencije budućih učitelja za primjenu mentalnih mapa u nastavi prirode i društva
(Future teachers competencies for implementation mental mapping in science and social studies teaching)
Autori
Letina, Alena ; Ištvanić, Marija
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 158
(2017), 1-2;
99-122
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
mentalne mape, nastava prirode i društva, učinkovitost, studenti učiteljskog studija ;
(effectiveness, future teacher, mental maps, Science and social studies teaching ;)
Sažetak
U radu se razmatraju prednosti primjene mentalnih mapa u odgoju i obrazovanju s posebnim naglaskom na njihovu uporabu u nastavi prirode i društva. U tom kontekstu izloženi su rezultati istraživanja čiji je temeljni cilj bio utvrditi kompetencije budućih učitelja za primjenu tehnike mentalnog mapiranja u nastavi prirode i društva. Istraživanje je provedeno na uzorku od 183 studenata učiteljskog studija Učiteljskog fakulteta u Zagrebu. Dobiveni rezultati pokazuju visok stupanj znanja studenata o osnovnim obilježjima mentalnih mapa i zakonitostima njihove izrade te pozitivno mišljenje o njihovoj primjeni u nastavi prirode i društva. Međutim, studenti samoprocjenjuju da su njihove sposobnosti za primjenu mentalnog mapiranja samo djelomično razvijene te se stoga preporučaju postupci za kvalitetnije osposobljavanje budućih učitelja za primjenu navedene tehnike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija