Pregled bibliografske jedinice broj: 877748
Stručni suradnici u osnovnoj školi
Stručni suradnici u osnovnoj školi // Reforma osnovne škole: unutarnja reforma i inovacije u osnovnom obrazovanju / Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Institut za pedagogijska istraživanja, Pedagogijske znanosti Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1991. str. 14-14 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 877748 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stručni suradnici u osnovnoj školi
(Professional associates in elementary school)
Autori
Silov, Mile
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Reforma osnovne škole: unutarnja reforma i inovacije u osnovnom obrazovanju
/ Matijević, Milan - Zagreb : Institut za pedagogijska istraživanja, Pedagogijske znanosti Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1991, 14-14
Skup
Reforma osnovne škole: unutarnja reforma i inovacije u osnovnom obrazovanju
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 06.02.1991. - 07.02.1991
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
osnovna škola ; škola ; školski savjetodavni rad ; razvojno-pedagoška djelatnost
(elementary school ; school ; school counselling work ; developmental pedagogical activity)
Sažetak
Autor raspravlja o tri bitna pitanja za uspješan rad stručnih suradnika u osnovnoj školi: o smislu postojanja i djelovanja ; o programskoj orijentaciji i predviđanju budućnosti pedagoga, psihologa, defektologa i drugih stručnih suradnika. Objašnjeni su osnovni faktori koji su uvjetovali pojavu stručnih suradnika u školi. Školski savjetodavni rad (naziv u nas: razvojno-pedagoška djelatnost) proizašao je iz ideje o izboru zanimanja (profesionalne orijentacije). Prema autoru, školski savjetodavni rad je humanističko-antropološka ideja odgoja u školi. Autor navodi i osnovne uvjete za afirmaciju stručnih suradnika i pokušava predvidjeti budućnost stručnih suradnika u školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija