Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 877384

USVOJENOST NASTAVNOG SADRŽAJA IZ BIOLOGIJE PRIMJENOM KONCEPTUALNIH MAPA KOD UČENIKA SREDNJE ŠKOLE


Latin, Kristina; Merdić, Enrih; Labak, Irena
USVOJENOST NASTAVNOG SADRŽAJA IZ BIOLOGIJE PRIMJENOM KONCEPTUALNIH MAPA KOD UČENIKA SREDNJE ŠKOLE // Educatio biologiae, 2 (2016), 2; 1-9 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 877384 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
USVOJENOST NASTAVNOG SADRŽAJA IZ BIOLOGIJE PRIMJENOM KONCEPTUALNIH MAPA KOD UČENIKA SREDNJE ŠKOLE
(CONCEPT MAPS AS A TOOL FOR BETTER LEARNING BIOLOGY IN HIGH SCHOOL)

Autori
Latin, Kristina ; Merdić, Enrih ; Labak, Irena

Izvornik
Educatio biologiae (1849-6520) 2 (2016), 2; 1-9

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
aktivno učenje, konceptualne mape, kognitivne razine, retencija znanja
(active learning, conceptual maps, cognitive levels, retention of knowledge)

Sažetak
Istraživanje je provedeno s ciljem utvrđivanja postižu li učenici bolje rezultate učenja primjenom frontalnog oblika rada (metodom usmenog izlaganja) ili primjenom konceptualnih mapa pri obradi nastavnog gradiva te postoji li veza između dugoročnog pamćenja i konceptualnih mapa. Istraživanje se provodilo tijekom školske godine 2013./2014. te 2014./2015. na uzorku od 101 učenika drugih razreda Prirodoslovno- matematičke gimnazije u Osijeku. Istraživanje se sastojalo od provedbe nastavnih satova s obradom nastavnih jedinica “Ptice” i “Sisavci” te od inicijalne, završne i ponovljene završne provjere znanja. Nastavne jedinice su u dva razreda obrađene frontalnim oblikom rada, a u dva razreda primjenom konceptualnih mapa. Rezultati istraživanja pokazuju da učenici koji u učenju koriste konceptualnu mapu postižu bolje rezultate u odnosu na učenike koji sadržaj usvajaju frontalnim oblikom rada. Na osnovi rezultata ponovljene završne pisane provjere znanja zaključuje se da konceptualne mape pomažu učenicima u postizanju visoke razine retencije stečenih znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Irena Labak (autor)

Avatar Url Enrih Merdić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Latin, Kristina; Merdić, Enrih; Labak, Irena
USVOJENOST NASTAVNOG SADRŽAJA IZ BIOLOGIJE PRIMJENOM KONCEPTUALNIH MAPA KOD UČENIKA SREDNJE ŠKOLE // Educatio biologiae, 2 (2016), 2; 1-9 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Latin, K., Merdić, E. & Labak, I. (2016) USVOJENOST NASTAVNOG SADRŽAJA IZ BIOLOGIJE PRIMJENOM KONCEPTUALNIH MAPA KOD UČENIKA SREDNJE ŠKOLE. Educatio biologiae, 2 (2), 1-9.
@article{article, author = {Latin, Kristina and Merdi\'{c}, Enrih and Labak, Irena}, year = {2016}, pages = {1-9}, keywords = {aktivno u\v{c}enje, konceptualne mape, kognitivne razine, retencija znanja}, journal = {Educatio biologiae}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1849-6520}, title = {USVOJENOST NASTAVNOG SADR\v{Z}AJA IZ BIOLOGIJE PRIMJENOM KONCEPTUALNIH MAPA KOD U\v{C}ENIKA SREDNJE \v{S}KOLE}, keyword = {aktivno u\v{c}enje, konceptualne mape, kognitivne razine, retencija znanja} }
@article{article, author = {Latin, Kristina and Merdi\'{c}, Enrih and Labak, Irena}, year = {2016}, pages = {1-9}, keywords = {active learning, conceptual maps, cognitive levels, retention of knowledge}, journal = {Educatio biologiae}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1849-6520}, title = {CONCEPT MAPS AS A TOOL FOR BETTER LEARNING BIOLOGY IN HIGH SCHOOL}, keyword = {active learning, conceptual maps, cognitive levels, retention of knowledge} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font