Pregled bibliografske jedinice broj: 877019
Marketinške aktivnosti u funkciji poticanja impulsne kupnje na benzinskim postajama u Republici Hrvatskoj
Marketinške aktivnosti u funkciji poticanja impulsne kupnje na benzinskim postajama u Republici Hrvatskoj, 2017., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 877019 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinške aktivnosti u funkciji poticanja impulsne kupnje na benzinskim postajama u Republici Hrvatskoj
(Marketing activities as a means of promoting impulse buying on gas stations in the Republic of Croatia)
Autori
Pavković Barki, Jasmine
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.05
Godina
2017
Stranica
84
Mentor
Palić, Mirko
Ključne riječi
marketing, impulsna kupnja, benzinske postaje, Republika Hrvatska
(marketing, impulse buying, gas station, Republic of Croatia)
Sažetak
N/a
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija