Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 876467

Uspješnost rješavanja zadataka iz biologije u ovisnosti o poznavanju kemijskih i fizikalnih koncepata


Hudelist, Ana
Uspješnost rješavanja zadataka iz biologije u ovisnosti o poznavanju kemijskih i fizikalnih koncepata, 2012., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno matematički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 876467 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uspješnost rješavanja zadataka iz biologije u ovisnosti o poznavanju kemijskih i fizikalnih koncepata
(THE SUCCESS OF SOLVING TASKS IN BIOLOGY EXAMS DEPENDING ON THE UNDERSTANDING OF THE CHEMICAL AND PHYSICAL CONCEPTS)

Autori
Hudelist, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Prirodoslovno matematički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
12.01

Godina
2012

Stranica
81

Mentor
Radanović, Ines

Ključne riječi
biologija, međupredmetno povezivanje, interdisciplinarni zadaci, kvalitativna analiza
(biology, curricular connectivity, interdisciplinary tasks, qualitative analysis)

Sažetak
Ovim radom željela se analizirati uspješnost rješavanja pitanja interdisciplinarnog karaktera iz biologije, za čije je uspješno rješavanje, osim bioloških, potrebno poznavanje, razumijevanje ili primjena kemijskih i/ili fizikalnih koncepata. Radi ostvarenja navedenog cilja, analizirani su testovi sa županijskog natjecanja iz biologije za učenike srednjih škola 2011. te je izdvojeno 13 pitanja interdisciplinarnog karaktera, s naglaskom da ta pitanja nisu ciljano sastavljana kao integracijska. Napravljena je kvalitativna analiza izdvojenih pitanja, koja je obuhvaćala psihometrijsku analizu i procjenu kvalitete pitanja. Određena je uspješnost upotrebe kemijskih i fizikalnih koncepata u zadacima iz biologije te je napravljena korelacija ukupne uspješnosti na testu i pojedinog odgovora učenika. Utvrđene su miskoncepcije, pogreške ili problemi vezani za pojedina pitanja. Analizom je utvrđeno da su pitanja pravog integracijskog karaktera teška za ispitivanu populaciju učenika prema psihometrijskim parametrima, a problema u rješavanju imaju i najuspješniji učenici, uz pojavu miskoncepcija vezanih za fizikalna svojstva vode, proces difuzije i osmoze, krvni tlak i regulaciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ines Radanović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hudelist, Ana
Uspješnost rješavanja zadataka iz biologije u ovisnosti o poznavanju kemijskih i fizikalnih koncepata, 2012., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno matematički fakultet, Zagreb
Hudelist, A. (2012) 'Uspješnost rješavanja zadataka iz biologije u ovisnosti o poznavanju kemijskih i fizikalnih koncepata', diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno matematički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hudelist, Ana}, year = {2012}, pages = {81}, keywords = {biologija, me\djupredmetno povezivanje, interdisciplinarni zadaci, kvalitativna analiza}, title = {Uspje\v{s}nost rje\v{s}avanja zadataka iz biologije u ovisnosti o poznavanju kemijskih i fizikalnih koncepata}, keyword = {biologija, me\djupredmetno povezivanje, interdisciplinarni zadaci, kvalitativna analiza}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hudelist, Ana}, year = {2012}, pages = {81}, keywords = {biology, curricular connectivity, interdisciplinary tasks, qualitative analysis}, title = {THE SUCCESS OF SOLVING TASKS IN BIOLOGY EXAMS DEPENDING ON THE UNDERSTANDING OF THE CHEMICAL AND PHYSICAL CONCEPTS}, keyword = {biology, curricular connectivity, interdisciplinary tasks, qualitative analysis}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font