Pregled bibliografske jedinice broj: 875111
Profesionalni razvoj odgajatelja – izazov za pedagoga
Profesionalni razvoj odgajatelja – izazov za pedagoga // Suvremeni izazovi u radu (školskog) pedagoga / Turk, Marko (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2017. str. 132-155
CROSBI ID: 875111 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Profesionalni razvoj odgajatelja – izazov za
pedagoga
(The professional development of educators – a
challenge for pedagogues)
Autori
Vujičić, Lidija ; Čamber Tambolaš, Akvilina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Suvremeni izazovi u radu (školskog) pedagoga
Urednik/ci
Turk, Marko
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2017
Raspon stranica
132-155
ISBN
978-953-7975-46-3
Ključne riječi
kultura odgojno-obrazovne ustanove ; odgajatelj ; odnosi ; pedagog ; profesionalni razvoj.
(culture of the educational institution ; educator ; pedagogue ; relationships ; professional development)
Sažetak
Profesionalni razvoj odgajatelja nužan je za poboljšanje kvalitete odgojno-obrazovnoga procesa, odnosno kulture odgojno-obrazovne ustanove. Kao što se od odgajatelja očekuje, stvaranje poticajnoga okruženja u kojem djeca uče djelovanjem i sudjelovanjem, tako i stručni suradnici trebaju stvarati poticajno okruženje među odgajateljima u kojem će i oni većim dijelom učiti djelovanjem, sudjelovanjem i razmišljanjem o svojoj praksi. Za potrebe i opseg ovoga rada usmjerit ćemo se na rezultate odgajateljske procjene trenutačnih odnosa ljudi u ustanovama ranoga odgoja dobivene Skalom stanja kulture vrtića te na rezultate odgajateljskih stavova o vlastitoj profesiji i suradnji sa stručnim suradnicima dobivene Skalom obrazovne paradigme odgajatelja. Na temelju dobivenih podataka napravljen je uvid u vrstu i kvalitetu odnosa među sudionicima odgojno-obrazovnoga procesa, posebno odgajatelja i stručnih suradnika, čime se otvara prostor za promišljanje o kvalitetnim strategijama rada stručnoga suradnika pedagoga u namjeri poticanja i podržavanja profesionalnoga razvoja odgajatelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Rad je nastao u okviru projekta Kultura odgojno-
obrazovne ustanove kao čimbenik sukonstrukcije
znanja Sveučilišta u Rijeci (broj potpore:
13.10.2.2.01)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Rijeci