Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 873224

Procjene učitelja primarnog obrazovanja o kompetencijama i preprekama pri izvođenju dramskih postupaka u nastavi Hrvatskoga jezika


Vukojević, Zrinka
Procjene učitelja primarnog obrazovanja o kompetencijama i preprekama pri izvođenju dramskih postupaka u nastavi Hrvatskoga jezika // Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije / Radočaj-Jerković, Antoaneta (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 569-583 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 873224 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Procjene učitelja primarnog obrazovanja o kompetencijama i preprekama pri izvođenju dramskih postupaka u nastavi Hrvatskoga jezika
(A Primary Teacher`s Evaluation on Competences and Obstacles in Performing Drama Activities in Croatian Language Teaching)

Autori
Vukojević, Zrinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije / Radočaj-Jerković, Antoaneta - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018, 569-583

ISBN
978-953-8181-03-0

Skup
2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije = 2nd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Communication and interaction of art and pedagogy

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.10.2017. - 13.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učitelji primarnog obrazovanja, dramski postupci, kompetencije, prepreke, nastava Hrvatskoga jezika
(primary classroom teachers, drama activities, competences, obstacles, Croatian language)

Sažetak
U zadnjih deset godina brojna istraživanja ukazuju na važnost integriranja dramskih postu - paka u odgojno-obrazovni rad. Pokazalo se da njihova primjena nastavu čini zanimljivom, kreativom i privlačnom, a kod učenika razvija potrebu za igrom, maštanjem i stvaralaštvom. U ovom radu željeli smo ispitati procjene učitelja primarnog obrazovanja na području Repu - blike Hrvatske o kompetencijama i preprekama pri izvođenju dramskih postupaka u nastavi Hrvatskoga jezika. U istraživanju je sudjelovalo (N = 434) učitelja primarnog obrazovanja, a rezultati pokazuju kako učitelji procjenjuju da se primjenom dramskih postupaka kod učenika mogu razviti različite kompetencije. Međutim, nedostatak osposobljenosti, znanja i smjernica za provedbu dramskih postupaka u nastavi Hrvatskoga jezika predstavlja prepreku za učestalu primjenu istih u odgojno-obrazovnom procesu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zrinka Vukojević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vukojević, Zrinka
Procjene učitelja primarnog obrazovanja o kompetencijama i preprekama pri izvođenju dramskih postupaka u nastavi Hrvatskoga jezika // Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije / Radočaj-Jerković, Antoaneta (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 569-583 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vukojević, Z. (2018) Procjene učitelja primarnog obrazovanja o kompetencijama i preprekama pri izvođenju dramskih postupaka u nastavi Hrvatskoga jezika. U: Radočaj-Jerković, A. (ur.)Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije.
@article{article, author = {Vukojevi\'{c}, Zrinka}, editor = {Rado\v{c}aj-Jerkovi\'{c}, A.}, year = {2018}, pages = {569-583}, keywords = {u\v{c}itelji primarnog obrazovanja, dramski postupci, kompetencije, prepreke, nastava Hrvatskoga jezika}, isbn = {978-953-8181-03-0}, title = {Procjene u\v{c}itelja primarnog obrazovanja o kompetencijama i preprekama pri izvo\djenju dramskih postupaka u nastavi Hrvatskoga jezika}, keyword = {u\v{c}itelji primarnog obrazovanja, dramski postupci, kompetencije, prepreke, nastava Hrvatskoga jezika}, publisher = {Umjetni\v{c}ka akademija Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vukojevi\'{c}, Zrinka}, editor = {Rado\v{c}aj-Jerkovi\'{c}, A.}, year = {2018}, pages = {569-583}, keywords = {primary classroom teachers, drama activities, competences, obstacles, Croatian language}, isbn = {978-953-8181-03-0}, title = {A Primary Teacher`s Evaluation on Competences and Obstacles in Performing Drama Activities in Croatian Language Teaching}, keyword = {primary classroom teachers, drama activities, competences, obstacles, Croatian language}, publisher = {Umjetni\v{c}ka akademija Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Science Citation Index Expanded (SCI-EXP)
    • Arts & Humanities Citation Index (A&HCI)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font