Pregled bibliografske jedinice broj: 873224
Procjene učitelja primarnog obrazovanja o kompetencijama i preprekama pri izvođenju dramskih postupaka u nastavi Hrvatskoga jezika
Procjene učitelja primarnog obrazovanja o kompetencijama i preprekama pri izvođenju dramskih postupaka u nastavi Hrvatskoga jezika // Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije / Radočaj-Jerković, Antoaneta (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 569-583 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 873224 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Procjene učitelja primarnog obrazovanja o kompetencijama i preprekama pri izvođenju dramskih postupaka u nastavi Hrvatskoga jezika
(A Primary Teacher`s Evaluation on Competences and Obstacles in Performing Drama Activities in Croatian Language Teaching)
Autori
Vukojević, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije
/ Radočaj-Jerković, Antoaneta - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018, 569-583
ISBN
978-953-8181-03-0
Skup
2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije = 2nd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Communication and interaction of art and pedagogy
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.10.2017. - 13.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učitelji primarnog obrazovanja, dramski postupci, kompetencije, prepreke, nastava Hrvatskoga jezika
(primary classroom teachers, drama activities, competences, obstacles, Croatian language)
Sažetak
U zadnjih deset godina brojna istraživanja ukazuju na važnost integriranja dramskih postu - paka u odgojno-obrazovni rad. Pokazalo se da njihova primjena nastavu čini zanimljivom, kreativom i privlačnom, a kod učenika razvija potrebu za igrom, maštanjem i stvaralaštvom. U ovom radu željeli smo ispitati procjene učitelja primarnog obrazovanja na području Repu - blike Hrvatske o kompetencijama i preprekama pri izvođenju dramskih postupaka u nastavi Hrvatskoga jezika. U istraživanju je sudjelovalo (N = 434) učitelja primarnog obrazovanja, a rezultati pokazuju kako učitelji procjenjuju da se primjenom dramskih postupaka kod učenika mogu razviti različite kompetencije. Međutim, nedostatak osposobljenosti, znanja i smjernica za provedbu dramskih postupaka u nastavi Hrvatskoga jezika predstavlja prepreku za učestalu primjenu istih u odgojno-obrazovnom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Science Citation Index Expanded (SCI-EXP)
- Arts & Humanities Citation Index (A&HCI)