Pregled bibliografske jedinice broj: 872823
Ishodi učenja u kurikulumu knjižnično-informacijske pismenosti
Ishodi učenja u kurikulumu knjižnično-informacijske pismenosti // Kurikulum knjižničnog odgoja i obrazovanja - put prema kritičkom mišljenju, znanju i osobnom razvoju / Saulačić, Ana (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2017. str. 12-12 (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 872823 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ishodi učenja u kurikulumu knjižnično-informacijske pismenosti
(Learning outcomes in the curriculum of literary-information literacy)
Autori
Barbarić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Kurikulum knjižničnog odgoja i obrazovanja - put prema kritičkom mišljenju, znanju i osobnom razvoju
/ Saulačić, Ana - Zagreb : Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2017, 12-12
Skup
29. proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Trogir, Hrvatska, 06.04.2017. - 08.04.2017
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
informacijsko društvo, školska knjižnica, informacijska pismenost, ishodi učenja
(information society, school library, information literacy, learning outcomes)
Sažetak
Polazište za raspravu o ishodima učenja u kurikulumu knjižnično-informacijske pismenosti ili samo informacijske pismenosti je prepoznavanje trendova koji utječu na sve aspekte obrazovnog procesa u informacijskom društvu 21. stoljeća. Globalizacija i utjecaj digitalnih tehnologija stvaraju donekle nesigurno okruženje u kojem školski knjižničar, u suradnji s učiteljima i nastavnicima, treba omogućiti učenicima stjecanje vještina za cjeloživotno učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti