Pregled bibliografske jedinice broj: 872103
Primjena sustava Moodle i xTEx-Sys u drugom razredu osnovne škole
Primjena sustava Moodle i xTEx-Sys u drugom razredu osnovne škole // Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, 6-7 (2016), 127-149 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 872103 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena sustava Moodle i xTEx-Sys u drugom
razredu osnovne škole
(Application of Moodle and xTEx-Sys systems in the
second grade of primary school)
Autori
Tomaš, Suzana ; Biliškov, Daria
Izvornik
Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu (1846-9426) 6-7
(2016);
127-149
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
e-učenje ; oblikovanje nastavnih sadržaja ; implementacija nastavnih sadržaja ; sustav Moodle ; sustav xTEx-Sys
(e-learning ; instructional design ; implementation of educational materials ; Moodle System ; xTEx-Sys System)
Sažetak
Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT, engl. Information and Communications Technology) ulazi u sve sfere ljudskog života pa tako i u odgojno- -obrazovni proces. ICT predstavlja podršku učitelju u realizaciji nastave, a primjenom različitih uređaja temeljenih na elektronskoj tehnologiji u procesu učenja i poučavanja, dobivamo novu paradigmu učenja − e-učenje. E- učenje implementira se u sustavima e-učenja, a uz dobro oblikovan i isporučen nastavni sadržaj pruža mogućnosti i mrežnog i hibridnog scenarija učenja, poučavanja i testiranja znanja učenika. U ovom radu bavili smo se istraživanjem o primjeni oblikovanih nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja Moodle i xTEx- Sys. Uvažavajući teorijsku podlogu ove problematike, pristupili smo empirijskom istraživanju u kojem smo proveli eksperiment s jednom skupinom. Eksperiment je proveden s učenicima drugog razreda, a dobiveni su rezultati ukazali na pozitivan stav učenika prema učenju u sustavima Moodle i xTEx-Sys. Osim toga, potvrdili smo da se ovim načinom poučavanja uloga učitelja ne umanjuje. Naprotiv. Učitelj postaje mentor i vodič cjelokupnog procesa, a učenik kao aktivan sudionik nastave odgovoran je za vlastito učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija