Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 872103

Primjena sustava Moodle i xTEx-Sys u drugom razredu osnovne škole


Tomaš, Suzana; Biliškov, Daria
Primjena sustava Moodle i xTEx-Sys u drugom razredu osnovne škole // Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, 6-7 (2016), 127-149 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 872103 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena sustava Moodle i xTEx-Sys u drugom razredu osnovne škole
(Application of Moodle and xTEx-Sys systems in the second grade of primary school)

Autori
Tomaš, Suzana ; Biliškov, Daria

Izvornik
Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu (1846-9426) 6-7 (2016); 127-149

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
e-učenje ; oblikovanje nastavnih sadržaja ; implementacija nastavnih sadržaja ; sustav Moodle ; sustav xTEx-Sys
(e-learning ; instructional design ; implementation of educational materials ; Moodle System ; xTEx-Sys System)

Sažetak
Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT, engl. Information and Communications Technology) ulazi u sve sfere ljudskog života pa tako i u odgojno- -obrazovni proces. ICT predstavlja podršku učitelju u realizaciji nastave, a primjenom različitih uređaja temeljenih na elektronskoj tehnologiji u procesu učenja i poučavanja, dobivamo novu paradigmu učenja − e-učenje. E- učenje implementira se u sustavima e-učenja, a uz dobro oblikovan i isporučen nastavni sadržaj pruža mogućnosti i mrežnog i hibridnog scenarija učenja, poučavanja i testiranja znanja učenika. U ovom radu bavili smo se istraživanjem o primjeni oblikovanih nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja Moodle i xTEx- Sys. Uvažavajući teorijsku podlogu ove problematike, pristupili smo empirijskom istraživanju u kojem smo proveli eksperiment s jednom skupinom. Eksperiment je proveden s učenicima drugog razreda, a dobiveni su rezultati ukazali na pozitivan stav učenika prema učenju u sustavima Moodle i xTEx-Sys. Osim toga, potvrdili smo da se ovim načinom poučavanja uloga učitelja ne umanjuje. Naprotiv. Učitelj postaje mentor i vodič cjelokupnog procesa, a učenik kao aktivan sudionik nastave odgovoran je za vlastito učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Suzana Tomaš (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr zbornik.ffst.unist.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Tomaš, Suzana; Biliškov, Daria
Primjena sustava Moodle i xTEx-Sys u drugom razredu osnovne škole // Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, 6-7 (2016), 127-149 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Tomaš, S. & Biliškov, D. (2016) Primjena sustava Moodle i xTEx-Sys u drugom razredu osnovne škole. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, 6-7, 127-149.
@article{article, author = {Toma\v{s}, Suzana and Bili\v{s}kov, Daria}, year = {2016}, pages = {127-149}, keywords = {e-u\v{c}enje, oblikovanje nastavnih sadr\v{z}aja, implementacija nastavnih sadr\v{z}aja, sustav Moodle, sustav xTEx-Sys}, journal = {Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu}, volume = {6-7}, issn = {1846-9426}, title = {Primjena sustava Moodle i xTEx-Sys u drugom razredu osnovne \v{s}kole}, keyword = {e-u\v{c}enje, oblikovanje nastavnih sadr\v{z}aja, implementacija nastavnih sadr\v{z}aja, sustav Moodle, sustav xTEx-Sys} }
@article{article, author = {Toma\v{s}, Suzana and Bili\v{s}kov, Daria}, year = {2016}, pages = {127-149}, keywords = {e-learning, instructional design, implementation of educational materials, Moodle System, xTEx-Sys System}, journal = {Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu}, volume = {6-7}, issn = {1846-9426}, title = {Application of Moodle and xTEx-Sys systems in the second grade of primary school}, keyword = {e-learning, instructional design, implementation of educational materials, Moodle System, xTEx-Sys System} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font