Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 871586

Prilagodba zadatataka za učenike s teškoćama u učenju


Halusek, Vlado; Štefančić, Tomislav; Fadljević, Ivan
Prilagodba zadatataka za učenike s teškoćama u učenju // Suvremeni kurikul i nastava fizike / Aviani, Ivica (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2017. str. 315-315 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 871586 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prilagodba zadatataka za učenike s teškoćama u učenju
(Adjusting assignments for students with learning disabilities)

Autori
Halusek, Vlado ; Štefančić, Tomislav ; Fadljević, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Suvremeni kurikul i nastava fizike / Aviani, Ivica - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2017, 315-315

ISBN
978-953-7178-19-2

Skup
XIII. hrvatski simpozij o nastavi fizike

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 19.04.2017. - 21.04.2017

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nastava fizike, učenici s teškoćama u učenju, prilagodba zadataka.
(Physical education, students with difficulty in learning, adaptation of tasks.)

Sažetak
Zbog sve većeg broja učenika s Rješenjem o primjerenom obliku školovanja u redovnim osnovnom školama, pripremljen je prijedlog zadataka za učenike s teškoćama u učenju. Prijedlog je načinjen u skladu s Pravilnikom o osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju. Većina je zadataka pripremljena tako da se, ovisno o stupnju učenikovih teškoća, nastava može realizirati na nekoliko razina: prepoznavanje, primjena, zaključivanje... Učitelji iz iskustva znaju da sadržajnu prilagodbu nije lako napraviti jer se često susreću sa zbunjujućim situacijama u kojima učenik s lakoćom riješi zadatak koji se učitelju čini zahtjevnim, a teško svladava zadatak koji se učitelju čini jednostavnim. To je jedno od obilježja funkcioniranja učenika s teškoćama u razvoju i učitelj se zbog toga ne treba zabrinjavati. Upravo je zato ovaj materijal osmišljen tako da učitelji mogu jednostavno i lako dodati ono što se pokaže potrebnim, odnosno iz njega izbaciti suvišno.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Vlado Halusek (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Halusek, Vlado; Štefančić, Tomislav; Fadljević, Ivan
Prilagodba zadatataka za učenike s teškoćama u učenju // Suvremeni kurikul i nastava fizike / Aviani, Ivica (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2017. str. 315-315 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Halusek, V., Štefančić, T. & Fadljević, I. (2017) Prilagodba zadatataka za učenike s teškoćama u učenju. U: Aviani, I. (ur.)Suvremeni kurikul i nastava fizike.
@article{article, author = {Halusek, Vlado and \v{S}tefan\v{c}i\'{c}, Tomislav and Fadljevi\'{c}, Ivan}, editor = {Aviani, I.}, year = {2017}, pages = {315-315}, keywords = {nastava fizike, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u u\v{c}enju, prilagodba zadataka.}, isbn = {978-953-7178-19-2}, title = {Prilagodba zadatataka za u\v{c}enike s te\v{s}ko\'{c}ama u u\v{c}enju}, keyword = {nastava fizike, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u u\v{c}enju, prilagodba zadataka.}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Halusek, Vlado and \v{S}tefan\v{c}i\'{c}, Tomislav and Fadljevi\'{c}, Ivan}, editor = {Aviani, I.}, year = {2017}, pages = {315-315}, keywords = {Physical education, students with difficulty in learning, adaptation of tasks.}, isbn = {978-953-7178-19-2}, title = {Adjusting assignments for students with learning disabilities}, keyword = {Physical education, students with difficulty in learning, adaptation of tasks.}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font