Pregled bibliografske jedinice broj: 871586
Prilagodba zadatataka za učenike s teškoćama u učenju
Prilagodba zadatataka za učenike s teškoćama u učenju // Suvremeni kurikul i nastava fizike / Aviani, Ivica (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2017. str. 315-315 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 871586 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prilagodba zadatataka za učenike s teškoćama u učenju
(Adjusting assignments for students with learning disabilities)
Autori
Halusek, Vlado ; Štefančić, Tomislav ; Fadljević, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Suvremeni kurikul i nastava fizike
/ Aviani, Ivica - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2017, 315-315
ISBN
978-953-7178-19-2
Skup
XIII. hrvatski simpozij o nastavi fizike
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 19.04.2017. - 21.04.2017
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastava fizike, učenici s teškoćama u učenju, prilagodba zadataka.
(Physical education, students with difficulty in learning, adaptation of tasks.)
Sažetak
Zbog sve većeg broja učenika s Rješenjem o primjerenom obliku školovanja u redovnim osnovnom školama, pripremljen je prijedlog zadataka za učenike s teškoćama u učenju. Prijedlog je načinjen u skladu s Pravilnikom o osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju. Većina je zadataka pripremljena tako da se, ovisno o stupnju učenikovih teškoća, nastava može realizirati na nekoliko razina: prepoznavanje, primjena, zaključivanje... Učitelji iz iskustva znaju da sadržajnu prilagodbu nije lako napraviti jer se često susreću sa zbunjujućim situacijama u kojima učenik s lakoćom riješi zadatak koji se učitelju čini zahtjevnim, a teško svladava zadatak koji se učitelju čini jednostavnim. To je jedno od obilježja funkcioniranja učenika s teškoćama u razvoju i učitelj se zbog toga ne treba zabrinjavati. Upravo je zato ovaj materijal osmišljen tako da učitelji mogu jednostavno i lako dodati ono što se pokaže potrebnim, odnosno iz njega izbaciti suvišno.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija