Pregled bibliografske jedinice broj: 870864
Igra i izvannastavne aktivnosti u prirodoslovnome i društveno-humanističkome području
Igra i izvannastavne aktivnosti u prirodoslovnome i društveno-humanističkome području // Dijete, igra, stvaralaštvo / Ivon, Hicena i Mendeš, Branimir (ur.).
Split : Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu i Savez društava ''Naša djeca'' Hrvatske, 2016. str. 43-52 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 870864 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Igra i izvannastavne aktivnosti u prirodoslovnome i društveno-humanističkome području
(Game and extracurricular activities in the natural sciences and the social and humanistic field)
Autori
Blažević, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete, igra, stvaralaštvo
/ Ivon, Hicena i Mendeš, Branimir - Split : Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu i Savez društava ''Naša djeca'' Hrvatske, 2016, 43-52
ISBN
978-953-7395-94-0
Skup
Dijete, igra, stvaralaštvo - znanstvena konferencija s međunarodnom suradnjom
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.09.2015. - 25.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
igra, izvannastavne aktivnosti, izvannastavne aktivnosti u prirodoslovnom i društveno-humanističkom području, školski kurikulum
(game, extra-curricular activities, extra-curricular activities in the natural sciences and the social and humanistic field, the primary school curriculum)
Sažetak
Izvannastavne aktivnosti, kao dio školskoga kurikuluma, podrazumijevaju učiteljevu kreativnost i smisao za stvaralaštvo prilikom njihova osmišljavanja. Najčešće su interdisciplinarne naravi, a njihova bi se realizacija trebala provoditi u radioničkome, projektnome, istraživačkome, terenskome i sličnome didaktičko-metodičkome pristupu. Unutar same realizacije izvannastavnih aktivnosti u razrednoj nastavi od posebnoga je značenja korištenje igre kao važnoga elementa nastave. Igrom dijete razvija osjećaj sigurnosti, samostalnosti, samokontrole, kompetencije, razvija motoričke, emocionalne, kognitivne, socijalne i komunikacijske vještine te jača samopouzdanje. Posebno značenje igre pronalazimo u izvannastavnim aktivnostima prirodoslovnoga i društveno-humanističkoga područja jer svojim sadržajem otvaraju šire mogućnosti implementacije različitih vrsta igara. Rezultati empirijskoga dijela istraživanja koje je provedeno među učiteljima razredne nastave Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije prikazat će u kolikoj mjeri provode izvannastavne aktivnosti iz prirodoslovnoga i društveno-humanističkoga područja, koje su to aktivnosti te koliko unutar tih aktivnosti koriste igru i koje vrste igara. Dobiveni rezultati istraživanja mogu biti poticaj za promišljanje prilikom kreiranja školskoga kurikuluma, programa obrazovanja učitelja, kako inicijalnoga tako i cjeloživotnoga, kako bi se igra, posebice u izvannastavnim aktivnostima, što uspješnije promicala kao aktivnost u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija