Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 870093

Simulacijske igre - primjena u nastavi računovodstva


Hadrović Zekić, Blaženka; Liović, Dina
Simulacijske igre - primjena u nastavi računovodstva // Zbornik radova (Sveučilište u Mostaru. Ekonomski fakultet), 22 (2016), S.I.; 472-485 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 870093 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Simulacijske igre - primjena u nastavi računovodstva
(The Application of Simulation Games in Teaching Accounting)

Autori
Hadrović Zekić, Blaženka ; Liović, Dina

Izvornik
Zbornik radova (Sveučilište u Mostaru. Ekonomski fakultet) (1840-3255) 22 (2016), S.I.; 472-485

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
računovodstvo ; simulacijske igre ; praktična nastava ; anketno istraživanje

Sažetak
Glavna svrha ovog rada jest utvrditi povezanost igara i učenja u nastavi, odnosno postoji li uopće i na koji je način iskoristiva? Koliko je vjerojatno da studenti igrajući se stječu nova znanja, odnosno istovremeno uče? Navedena, kao i brojna druga pitanja svoj odgovor dobit će u cjelovitom radu na temu primjene simulacijskih igara u nastavi računovodstva. Neosporiva je činjenica kako ljudi od najranije dobi uče isključivo kroz igru te se upravo na istu stavlja naglasak u odgoju djece, kao i u motiviranju osoba svih uzrasta, dobi, spola. Druga pak neosporiva činjenica jest kako je računovodstvo iznimno kompleksan proces, neshvatljiv i nerazumljiv studentu početniku. Stoga, ovim se radom pokušava povezati nešto tako kompleksno, studentima apstraktno poput računovodstva s onim što ih motivira i zabavlja, a to je igra (kroz praktični dio nastave). Na taj se način studenti jednostavnije susreću sa specifičnom računovodstvenom terminologijom, svladavaju osnovnu računovodstvenu jednadžbu, kao i brojne računovodstvene procese. Korištenjem različitih simulacijskih igara u obrazovanju, studentima se omogućava, oponašajući stvarni poslovni svijet, u kontroliranim uvjetima, kratkom vremenu, i što je najvažnije – bez neželjenih posljedica, doći do različitih iskustava i znanja koja će se, nedugo nakon studiranja, u stvarnosti od njih i očekivati. Primjena simulacijskih igara u obrazovanju dugotrajna je praksa i nastavna metoda u raznim svjetskim obrazovnim institucijama. Kao takva, pruža temelj i svrhu ovog rada kojem će primarni cilj biti ispitivanje stavova i povratnih reakcija studenata na korištenje simulacijskih igara u nastavi računovodstva, zatim utvrđivanje razlika u odnosu na klasično vođenu nastavu te u konačnici utjecaja simulacijskih igara na učinkovitost, s jedne strane studenata u vidu konačne ocjene, a s druge strane i samih predavača u uspješnom provođenju nastave. Anketnim istraživanjem ispitat će se stavovi i reakcije studenata visokoobrazovne institucije u Republici Hrvatskoj, dok će se pregled i analiza učinaka primjene simulacijskih igara u nastavi provesti korištenjem komparativne i deskriptivne metode. Rad ima za zadatak ukazati i na psihološki prisutan čimbenik, odnosno utjecaj igre – „igrajući se učim“ koji je nezamjenjiv adut i osnova kreiranja isključivo studentima prilagođene nastave – nadasve poučne, praktične i zanimljive.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad je prezentiran na III. Susretu katedri za računovodstvo zemalja regije " Stanje i perspektive računovodstvene profesije u zemljama jugoistočne Europe - izazovi reformi ", održanom 14.-16.7.2015., Vlašić, Bosna i Hercegovina u organizaciji Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

ef.sve-mo.ba

Citiraj ovu publikaciju:

Hadrović Zekić, Blaženka; Liović, Dina
Simulacijske igre - primjena u nastavi računovodstva // Zbornik radova (Sveučilište u Mostaru. Ekonomski fakultet), 22 (2016), S.I.; 472-485 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Hadrović Zekić, B. & Liović, D. (2016) Simulacijske igre - primjena u nastavi računovodstva. Zbornik radova (Sveučilište u Mostaru. Ekonomski fakultet), 22 (S.I.), 472-485.
@article{article, author = {Hadrovi\'{c} Zeki\'{c}, Bla\v{z}enka and Liovi\'{c}, Dina}, year = {2016}, pages = {472-485}, keywords = {ra\v{c}unovodstvo, simulacijske igre, prakti\v{c}na nastava, anketno istra\v{z}ivanje}, journal = {Zbornik radova (Sveu\v{c}ili\v{s}te u Mostaru. Ekonomski fakultet)}, volume = {22}, number = {S.I.}, issn = {1840-3255}, title = {Simulacijske igre - primjena u nastavi ra\v{c}unovodstva}, keyword = {ra\v{c}unovodstvo, simulacijske igre, prakti\v{c}na nastava, anketno istra\v{z}ivanje} }
@article{article, author = {Hadrovi\'{c} Zeki\'{c}, Bla\v{z}enka and Liovi\'{c}, Dina}, year = {2016}, pages = {472-485}, keywords = {ra\v{c}unovodstvo, simulacijske igre, prakti\v{c}na nastava, anketno istra\v{z}ivanje}, journal = {Zbornik radova (Sveu\v{c}ili\v{s}te u Mostaru. Ekonomski fakultet)}, volume = {22}, number = {S.I.}, issn = {1840-3255}, title = {The Application of Simulation Games in Teaching Accounting}, keyword = {ra\v{c}unovodstvo, simulacijske igre, prakti\v{c}na nastava, anketno istra\v{z}ivanje} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EconLit
  • Journal of Economic Literature
  • EBSCO





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font