Pregled bibliografske jedinice broj: 869413
TRENDOVI RAZVOJA TURISTIČKOG BRENDA
TRENDOVI RAZVOJA TURISTIČKOG BRENDA // Proceedings of the 5th International Conference Vallis Aurea Focus on: Research & Innovation / Katalinić, Branko (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi, 2016. str. 71-80 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 869413 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
TRENDOVI RAZVOJA TURISTIČKOG BRENDA
(DEVELOPMENT TRENDS IN TOURISM BRANDING)
Autori
Cerović, Zdenko ; Cerović, Marta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the 5th International Conference Vallis Aurea Focus on: Research & Innovation
/ Katalinić, Branko - Požega : Veleučilište u Požegi, 2016, 71-80
Skup
Th International Conference Vallis Aurea Focus on: Research & Innovation
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 22.09.2016. - 24.09.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
trendovi, turistička ponuda, ponuda destinacije
(trends, tourist offer, destination offer)
Sažetak
Turistički trendovi definirani su društvenim promjenama te se ovisno o njima neprestano mijenjaju i prilagođavaju. Razinu kvalitete turističkih usluga formira destinacijski menadžment, a usluge u smještajnim objektima definiraju kvalitetu ostalih usluga i destinacije. Autori istražuju trendove turističke ponude u uvjetima selektivnih sadržaja kojima se povećava iskorištenost smještajnih kapaciteta, posebno u hotelima. Očekivani rezultat istraživanja jest odrediti koliko će razina promjena turističke potražnje utjecati na kretanja u razvoju kvalitete destinacijske ponude s jedne strane te koliko će razina kvalitete pojedinog objekta utjecati na ukupnu kvalitetu turističke ponude neke turističke destinacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija