Pregled bibliografske jedinice broj: 869267
Znanja i stavovi studenata studija Sestrinstva o emocionalnoj inteligenciji
Znanja i stavovi studenata studija Sestrinstva o emocionalnoj inteligenciji // Celostna obravnava pacienta : zbornik povzetkov : mednarodna znanstvena konferenca / Kregar Velikonja, Nevenka (ur.).
Novo Mesto: Fakulteta za zdravstvene vede Novo mesto, 2016. str. 58-58 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 869267 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Znanja i stavovi studenata studija Sestrinstva o emocionalnoj inteligenciji
(Knowledge and attitudes of nursing students about emotional intelligence)
Autori
Neuberg, Marijana ; Kozina, Goran ; Cikač, Tina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Celostna obravnava pacienta : zbornik povzetkov : mednarodna znanstvena konferenca
/ Kregar Velikonja, Nevenka - Novo Mesto : Fakulteta za zdravstvene vede Novo mesto, 2016, 58-58
ISBN
978-961-94049-2-8
Skup
Celostna obravnava pacienta : mednarodna znanstvena konferenca
Mjesto i datum
Novo Mesto, Slovenija, 10.11.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
emocionalna inteligencija, medicinska sestra, samosvijest, empatija, komunikacija
(emotional intelligence, nurse, self-awareness, empathy, communication)
Sažetak
Emocionalna inteligencija je skup sposobnosti koji uključuje uočavanje, razumijevanje, izražavanje, regulaciju i upravljanje vlastitim i tuđim emocijama.Emocije su sastavni dio ljudi, stoga medicinske sestre čiji se posao temelji na radu s ljudima moraju imati visoku emocionalnu inteligenciju. Cilj istraživanja je procijeniti mišljenje studenata studija Sestrinstva o važnosti emocionalne inteligencije u radu medicinske sestre, uvidjeti koliku razinu emocionalne inteligencije posjeduju studenti te koliko znanje o istoj imaju. U istraživanju je sudjelovalo 125 studenata studija Sestrinstva.Istraživanjeje provedeno pomoću ankete koja se sastojala od pitanja koja uključuju opće podatke, mišljenje pomaže li emocionalna inteligencija medicinskoj sestri u radu, tvrdnje kojima se provjerava znanje o emocionalnoj inteligenciji i preuzeti upitnik kojim se izračunava razina iste. Postavljene su tri hipšoteze, a samo jedna je potvrđena. Istraživanje je pokazalo da većina studenata smatra kako je medicinskoj sestri potrebna emocionalna inteligencija u radu. Razina emocionalne inteligencije koju posjeduju studenti je prosječna, a teorijsko znanje o emocionalnoj inteligenciji je vrlo dobro.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti