Pregled bibliografske jedinice broj: 868780
Specifičnosti učenja stranog jezika u djece oštećena sluha
Specifičnosti učenja stranog jezika u djece oštećena sluha, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 868780 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti učenja stranog jezika u djece oštećena sluha
(Specifics of foreign language learning in children with hearing disorders)
Autori
Jelovac, Tara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
08.03
Godina
2017
Stranica
86
Mentor
Mildner, Vesna
Ključne riječi
specifičnosti, oštećenje sluha, učenje jezika, dvojezičnost
(specifics, hearing disorder, language learning, bilingualism)
Sažetak
Učenje stranog jezika kao složena ljudska aktivnost tema je koja pokriva širok raspon domena i kao takva je predmet interesa brojnim znanstvenicima. Cilj ovoga rada bio je iznijeti detaljan i cjelovit prikaz svih specifičnosti govornog i jezičnog razvoja te procesa učenja stranog jezika u djece oštećena sluha. Te specifičnosti podrazumijevaju razlike u odnosu na populaciju uredna sluha. Specifičnosti polaze od anatomskih razlika, a obuhvaćaju još i one komunikacijske, psihosocijalne, edukacijske i neurološke. Kao posljedica navedenih razlika, javljaju se i specifičnosti učenja stranoga jezika. One uključuju stavove znanstvenika o mogućnostima djece oštećena sluha da ovladaju dvama jezicima i metodološke uvjete za kvalitetno ostvarivanje tog cilja. Naposljetku su iznesene dvije vrste istraživanja dvojezičnosti i učenja stranog jezika u djece oštećena sluha. Prva uključuje jezika u oralnom modalitetu, a druga jezike u dva različita modaliteta. Zaključak izveden na temelju svih danih podataka jest da su, uz sve različitosti, djeca oštećena sluha sposobna ovladati dvama jezicima te da ih u dostizanju tog cilja treba poticati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-0000000-3096 - Neurolingvistički aspekti bilingvizma (Mildner, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vesna Mildner
(mentor)