Pregled bibliografske jedinice broj: 868414
Razlike u promišljanju o igri između učitelja i studenata
Razlike u promišljanju o igri između učitelja i studenata // 14. Dani Mate Demarina Suvremeni izazovi teorije i prake odgoja i obrazovanja / Prskalo, I., Jurčević Lozančić, A., Braičić, Z. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 119-129 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 868414 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u promišljanju o igri između učitelja i studenata
(Differences in the perception of play between primary school teachers and university students)
Autori
Jurčević-Lozančić, A., Šipek, R., Šerbetar, I.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
14. Dani Mate Demarina Suvremeni izazovi teorije i prake odgoja i obrazovanja
/ Prskalo, I., Jurčević Lozančić, A., Braičić, Z. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 119-129
Skup
14. Dani Mate Demarina Suvremeni izazovi teorije i prake odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum
Topusko, Hrvatska, 29.05.2014. - 30.05.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dijete, igra, refleksivni praktičar, stavovi, studenti, učitelji
(the play, children, physical, education, teachers, university students, reflexive practice)
Sažetak
Istraživanj provedeno s ciljem ispitivanja razlika u stavovima učitelja i studenata razredne nastave o vrijednosti i perspektivi igre u nastavi tjelesne i zdrastvene kulture u nižim razredima osnovne škole.Uzorak su činili učitelji razredne nastave (N-30) te studenti četvrte i pete godine učiteljskog studija (N-50).Primjenjen je upitnik baziran na instumentu Izumi-Taylor i sur., (2004). Rezultati su analizirani kvalitativno.Djetetova igra je prema mišljenju i učitelja i studenata zabavna aktivnost, potreba i pravo svakog djeteta, koja omogućuje njegov psihofizički razvoj te stoga treba biti zastupljena u svim dijelovima sata tjelesne i zdrastvene kulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija