Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 868414

Razlike u promišljanju o igri između učitelja i studenata


Jurčević-Lozančić, A., Šipek, R., Šerbetar, I.
Razlike u promišljanju o igri između učitelja i studenata // 14. Dani Mate Demarina Suvremeni izazovi teorije i prake odgoja i obrazovanja / Prskalo, I., Jurčević Lozančić, A., Braičić, Z. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 119-129 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 868414 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike u promišljanju o igri između učitelja i studenata
(Differences in the perception of play between primary school teachers and university students)

Autori
Jurčević-Lozančić, A., Šipek, R., Šerbetar, I.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
14. Dani Mate Demarina Suvremeni izazovi teorije i prake odgoja i obrazovanja / Prskalo, I., Jurčević Lozančić, A., Braičić, Z. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 119-129

Skup
14. Dani Mate Demarina Suvremeni izazovi teorije i prake odgoja i obrazovanja

Mjesto i datum
Topusko, Hrvatska, 29.05.2014. - 30.05.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
dijete, igra, refleksivni praktičar, stavovi, studenti, učitelji
(the play, children, physical, education, teachers, university students, reflexive practice)

Sažetak
Istraživanj provedeno s ciljem ispitivanja razlika u stavovima učitelja i studenata razredne nastave o vrijednosti i perspektivi igre u nastavi tjelesne i zdrastvene kulture u nižim razredima osnovne škole.Uzorak su činili učitelji razredne nastave (N-30) te studenti četvrte i pete godine učiteljskog studija (N-50).Primjenjen je upitnik baziran na instumentu Izumi-Taylor i sur., (2004). Rezultati su analizirani kvalitativno.Djetetova igra je prema mišljenju i učitelja i studenata zabavna aktivnost, potreba i pravo svakog djeteta, koja omogućuje njegov psihofizički razvoj te stoga treba biti zastupljena u svim dijelovima sata tjelesne i zdrastvene kulture.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Anka Jurčević Lozančić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurčević-Lozančić, A., Šipek, R., Šerbetar, I.
Razlike u promišljanju o igri između učitelja i studenata // 14. Dani Mate Demarina Suvremeni izazovi teorije i prake odgoja i obrazovanja / Prskalo, I., Jurčević Lozančić, A., Braičić, Z. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 119-129 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Jurčević-Lozančić, A., Šipek, R., Šerbetar, I. (2014) Razlike u promišljanju o igri između učitelja i studenata. U: Prskalo, I., Jurčević Lozančić, A., Braičić, Z. (ur.)14. Dani Mate Demarina Suvremeni izazovi teorije i prake odgoja i obrazovanja.
@article{article, year = {2014}, pages = {119-129}, keywords = {dijete, igra, refleksivni prakti\v{c}ar, stavovi, studenti, u\v{c}itelji}, title = {Razlike u promi\v{s}ljanju o igri izme\dju u\v{c}itelja i studenata}, keyword = {dijete, igra, refleksivni prakti\v{c}ar, stavovi, studenti, u\v{c}itelji}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Topusko, Hrvatska} }
@article{article, year = {2014}, pages = {119-129}, keywords = {the play, children, physical, education, teachers, university students, reflexive practice}, title = {Differences in the perception of play between primary school teachers and university students}, keyword = {the play, children, physical, education, teachers, university students, reflexive practice}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Topusko, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font