Pregled bibliografske jedinice broj: 868386
Profesionalni razvoj i cjeloživotno obrazovanje odgojitelja – između želja i mogućnosti
Profesionalni razvoj i cjeloživotno obrazovanje odgojitelja – između želja i mogućnosti // Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Renata Jukić, Katarina Bogatić, Senka Gazibara, Sara Pejaković, Sanja Simel, Anikó Nagy Varga (ur.).
Osijek: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku i Department of Child Education, Faculty of Child and Adult Education Sveučilišta u Debrecen, 2016. str. 117-128 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 868386 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Profesionalni razvoj i cjeloživotno obrazovanje odgojitelja – između želja i mogućnosti
(Professional development and lifelong training of educators - between wishes and possibilities)
Autori
Jurčević Lozančić, A., Kudek-Mirošević, J.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Globalne i lokalne perspektive pedagogije
/ Renata Jukić, Katarina Bogatić, Senka Gazibara, Sara Pejaković, Sanja Simel, Anikó Nagy Varga - Osijek : Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku i Department of Child Education, Faculty of Child and Adult Education Sveučilišta u Debrecen, 2016, 117-128
ISBN
978-953-314-091-9
Skup
Globalne i lokalne perspektive pedagogije
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 27.10.2016. - 28.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovanje i profesionalne uloge, odgojiteljske kompetencije, profesionalni identitet, socijalni konstruktivizam, inicijalno obrazovanje odgojitelja, pedagoška praksa
(education and professional roles, educator competencies, professional identity, social constructivism, initial training for educators, teaching practice)
Sažetak
Obrazovanje i profesionalni razvoj odgojitelja ključno je pitanje, ne samo u našem okruženju, već i u mnogim razvijenim državama svijeta. Suvremene odrednice reforme visokoškolskih sustava i potrebe ujednačavanja obrazovnih sustava koje zadaju principi Bolonjske deklaracije utječu na kreiranje nove koncepcije studijskog sveučilišnog programa. Diplomsko obrazovanje odgojitelja predstavlja temeljnu etapu u procesu cjeloživotnoga obrazovanja odgojitelja i nužno je izgraditi kompetencijski sustav obrazovanja koji se temelji na sukonstruktivističkoj paradigmi koja pretpostavlja da odgojitelj aktivnim učenjem tijekom svojeg inicijalnog obrazovanja i profesionalnog razvoja postupno stječe odgojiteljske kompetencije i razvija svoj profesionalni identitet, odnosno prolazi kroz integraciju osobnih iskustava i suvremenih znanstvenih spoznaja iz pedagogije i drugih srodnih znanstvenih disciplina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija