Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 868386

Profesionalni razvoj i cjeloživotno obrazovanje odgojitelja – između želja i mogućnosti


Jurčević Lozančić, A., Kudek-Mirošević, J.
Profesionalni razvoj i cjeloživotno obrazovanje odgojitelja – između želja i mogućnosti // Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Renata Jukić, Katarina Bogatić, Senka Gazibara, Sara Pejaković, Sanja Simel, Anikó Nagy Varga (ur.).
Osijek: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku i Department of Child Education, Faculty of Child and Adult Education Sveučilišta u Debrecen, 2016. str. 117-128 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 868386 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Profesionalni razvoj i cjeloživotno obrazovanje odgojitelja – između želja i mogućnosti
(Professional development and lifelong training of educators - between wishes and possibilities)

Autori
Jurčević Lozančić, A., Kudek-Mirošević, J.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Renata Jukić, Katarina Bogatić, Senka Gazibara, Sara Pejaković, Sanja Simel, Anikó Nagy Varga - Osijek : Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku i Department of Child Education, Faculty of Child and Adult Education Sveučilišta u Debrecen, 2016, 117-128

ISBN
978-953-314-091-9

Skup
Globalne i lokalne perspektive pedagogije

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 27.10.2016. - 28.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
obrazovanje i profesionalne uloge, odgojiteljske kompetencije, profesionalni identitet, socijalni konstruktivizam, inicijalno obrazovanje odgojitelja, pedagoška praksa
(education and professional roles, educator competencies, professional identity, social constructivism, initial training for educators, teaching practice)

Sažetak
Obrazovanje i profesionalni razvoj odgojitelja ključno je pitanje, ne samo u našem okruženju, već i u mnogim razvijenim državama svijeta. Suvremene odrednice reforme visokoškolskih sustava i potrebe ujednačavanja obrazovnih sustava koje zadaju principi Bolonjske deklaracije utječu na kreiranje nove koncepcije studijskog sveučilišnog programa. Diplomsko obrazovanje odgojitelja predstavlja temeljnu etapu u procesu cjeloživotnoga obrazovanja odgojitelja i nužno je izgraditi kompetencijski sustav obrazovanja koji se temelji na sukonstruktivističkoj paradigmi koja pretpostavlja da odgojitelj aktivnim učenjem tijekom svojeg inicijalnog obrazovanja i profesionalnog razvoja postupno stječe odgojiteljske kompetencije i razvija svoj profesionalni identitet, odnosno prolazi kroz integraciju osobnih iskustava i suvremenih znanstvenih spoznaja iz pedagogije i drugih srodnih znanstvenih disciplina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Anka Jurčević Lozančić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurčević Lozančić, A., Kudek-Mirošević, J.
Profesionalni razvoj i cjeloživotno obrazovanje odgojitelja – između želja i mogućnosti // Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Renata Jukić, Katarina Bogatić, Senka Gazibara, Sara Pejaković, Sanja Simel, Anikó Nagy Varga (ur.).
Osijek: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku i Department of Child Education, Faculty of Child and Adult Education Sveučilišta u Debrecen, 2016. str. 117-128 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Jurčević Lozančić, A., Kudek-Mirošević, J. (2016) Profesionalni razvoj i cjeloživotno obrazovanje odgojitelja – između želja i mogućnosti. U: Renata Jukić, Katarina Bogatić, Senka Gazibara, Sara Pejaković, Sanja Simel, Anikó Nagy Varga (ur.)Globalne i lokalne perspektive pedagogije.
@article{article, year = {2016}, pages = {117-128}, keywords = {obrazovanje i profesionalne uloge, odgojiteljske kompetencije, profesionalni identitet, socijalni konstruktivizam, inicijalno obrazovanje odgojitelja, pedago\v{s}ka praksa}, isbn = {978-953-314-091-9}, title = {Profesionalni razvoj i cjelo\v{z}ivotno obrazovanje odgojitelja – izme\dju \v{z}elja i mogu\'{c}nosti}, keyword = {obrazovanje i profesionalne uloge, odgojiteljske kompetencije, profesionalni identitet, socijalni konstruktivizam, inicijalno obrazovanje odgojitelja, pedago\v{s}ka praksa}, publisher = {Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta J. J. Strossmayera u Osijeku i Department of Child Education, Faculty of Child and Adult Education Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Debrecen}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, year = {2016}, pages = {117-128}, keywords = {education and professional roles, educator competencies, professional identity, social constructivism, initial training for educators, teaching practice}, isbn = {978-953-314-091-9}, title = {Professional development and lifelong training of educators - between wishes and possibilities}, keyword = {education and professional roles, educator competencies, professional identity, social constructivism, initial training for educators, teaching practice}, publisher = {Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta J. J. Strossmayera u Osijeku i Department of Child Education, Faculty of Child and Adult Education Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Debrecen}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font