Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 868366

Konstruktivizam u suvremenom inkluzivnom odgoju i obrazovanju


Jurčević Lozančić, A., Kudek-Mirošević, J.
Konstruktivizam u suvremenom inkluzivnom odgoju i obrazovanju // Školski vjesnik, 4 (2015), (64); 541-559 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 868366 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konstruktivizam u suvremenom inkluzivnom odgoju i obrazovanju
(Constructivism in contemporary inclusive education)

Autori
Jurčević Lozančić, A., Kudek-Mirošević, J.

Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 4 (2015), (64); 541-559

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
dijete s teškoćom ; inkluzija ; odgojitelj ; učitelj ; (su) konstruktivizam
(children with disabilities ; inclusion ; attitudes ; educator ; teacher ; co-constructivism)

Sažetak
Inkluzija podrazumijeva otvoreni obrazovni sustav, poštivanje osobnosti i različitosti drugoga, njegove etničke i kulturne pripadnosti, spremnost za suradnju, aktivno činjenje za dobrobit drugoga te donošenje prikladnih prosudbi i odluka. Kako bi se mogao ostvarivati navedeni pristup, odgojno-obrazovne ustanove trebaju stvarati organizacijske pretpostavke koje se temelje na shvaćanju djeteta kao socijalnog subjekta sa specifičnim potrebama, pravima i kulturom. Stavovi odgojitelja/učitelja reflektiraju se kroz njihove pozitivne, ali i negativne postupke i ponašanja što bitno određuje kvalitetu ukupnog ozračja i neposrednog rada s djecom s teškoćama. Stoga se ovim radom nastoji dobiti dodatni uvid u stavove odgojitelja i učitelja u poimanju inkluzivne prakse na ukupno 303 ispitanika (171 učitelj u redovitim osnovnim školama i 132 odgojitelja u redovitim predškolskim ustanovama).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Anka Jurčević Lozančić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurčević Lozančić, A., Kudek-Mirošević, J.
Konstruktivizam u suvremenom inkluzivnom odgoju i obrazovanju // Školski vjesnik, 4 (2015), (64); 541-559 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Jurčević Lozančić, A., Kudek-Mirošević, J. (2015) Konstruktivizam u suvremenom inkluzivnom odgoju i obrazovanju. Školski vjesnik, 4 ((64)), 541-559.
@article{article, year = {2015}, pages = {541-559}, keywords = {dijete s te\v{s}ko\'{c}om, inkluzija, odgojitelj, u\v{c}itelj, (su) konstruktivizam}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {4}, number = {(64)}, issn = {0037-654X}, title = {Konstruktivizam u suvremenom inkluzivnom odgoju i obrazovanju}, keyword = {dijete s te\v{s}ko\'{c}om, inkluzija, odgojitelj, u\v{c}itelj, (su) konstruktivizam} }
@article{article, year = {2015}, pages = {541-559}, keywords = {children with disabilities, inclusion, attitudes, educator, teacher, co-constructivism}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {4}, number = {(64)}, issn = {0037-654X}, title = {Constructivism in contemporary inclusive education}, keyword = {children with disabilities, inclusion, attitudes, educator, teacher, co-constructivism} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font