Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 868362

Utjecaj srednjoškolskog obrazovanja na uspješnost studenata studija fizioterapije u kolegiju Klinička kineziologija


Kiseljak, Dalibor; Filipović, Vesna; Jurak, Ivan
Utjecaj srednjoškolskog obrazovanja na uspješnost studenata studija fizioterapije u kolegiju Klinička kineziologija // Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse / Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2017. str. 55-55 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 868362 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj srednjoškolskog obrazovanja na uspješnost studenata studija fizioterapije u kolegiju Klinička kineziologija
(Relation between secondary education and academic performance in the Clinical kinesiology module)

Autori
Kiseljak, Dalibor ; Filipović, Vesna ; Jurak, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse / Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka - Zagreb : Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2017, 55-55

ISBN
978-953-6239-55-9

Skup
Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.03.2017. - 21.03.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
srednjoškolsko obrazovanje ; klinička kineziologija ; studij fizioterapije
(secondary education ; clinical kinesiology module ; undergraduate physiotherapy course)

Sažetak
Cilj istraživanja je utvrditi značajnost utjecaja vrste srednjoškolskog obrazovanja na uspjeh studenata u kolegiju Klinička kineziologija, 1. godine Studija fizioterapije. Uzorak ispitanika čini 210 studenata 1. godine Preddiplomskog stručnog studija fizioterapije, Zdravstvenog veleučilišta Zagreb, akad.god. 2014./2015., unutar 4 grupe: GF, fizioterapeutski tehničari (N=55), GG, završena gimnazija (N=94), GM, medicinska škola (N=16) te GO, ostale škole (N=45). Pretpostavka istraživanja je da je uspješnost u kolegiju Klinička kineziologija značajno uvjetovana programom završene srednje škole. Rezultate čine ocjene raspona od 1 do 5, kolokvija na kraju 1. semestra i ispita na kraju akad.god. U obradi podataka korištena je ANOVA. Rezultati kolokvija ukazuju kako nema značajnih razlika između grupa (F=2, 35 ; p=0, 07), no postoji tendencija boljih rezultata studenata s biomedicinskim srednjoškolskim obrazovanjem (GF i GM). Analizom rezultata ispita utvrđena je značajna razlika između grupe GG u odnosu na GF i GO (F=5, 15 ; p=0, 0019) u smjeru boljih rezultata GG. Iskustvo nastavnika je da biomedicinska predznanja olakšavaju praćenje sadržaja kolegija Klinička kineziologija, kao što studenti bez navedenih predznanja imaju visoku motivaciju za savladavanje novih gradiva. Namjera istraživanja je objektivizirati višegodišnja zapažanja nastavnika. Analiza rezultata istraživanja potvrdila je pretpostavke i zapažanja nastavnika kolegija Klinička kineziologija ; studenti s biomedicinskim predznanjima imaju tendenciju boljih rezultata kolokvija, premda nema značajnosti razlike rezultata između svih grupa. Rezultati ispita značajno se okreću u korist studenata sa završenom gimnazijom. Na temelju prikazanog istraživanja, kao i istraživanja provedenog s istim ciljem, na drugom uzorku (Kiseljak i sur., 2012), moguće je unaprijediti nastavni proces Studija fizioterapije. Poteškoće uzrokovane različitim predznanjem studenata, nastavnici kolegija Klinička kineziologija rješavaju artikulacijom nastavnih sadržaja i metodologije. Nova će istraživanja postaviti druge pretpostavke o čimbenicima uspješnosti studenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Filipović (autor)

Avatar Url Dalibor Kiseljak (autor)

Avatar Url Ivan Jurak (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Kiseljak, Dalibor; Filipović, Vesna; Jurak, Ivan
Utjecaj srednjoškolskog obrazovanja na uspješnost studenata studija fizioterapije u kolegiju Klinička kineziologija // Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse / Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2017. str. 55-55 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Kiseljak, D., Filipović, V. & Jurak, I. (2017) Utjecaj srednjoškolskog obrazovanja na uspješnost studenata studija fizioterapije u kolegiju Klinička kineziologija. U: Lučanin, D. & Pavić, J. (ur.)Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse.
@article{article, author = {Kiseljak, Dalibor and Filipovi\'{c}, Vesna and Jurak, Ivan}, year = {2017}, pages = {55-55}, keywords = {srednjo\v{s}kolsko obrazovanje, klini\v{c}ka kineziologija, studij fizioterapije}, isbn = {978-953-6239-55-9}, title = {Utjecaj srednjo\v{s}kolskog obrazovanja na uspje\v{s}nost studenata studija fizioterapije u kolegiju Klini\v{c}ka kineziologija}, keyword = {srednjo\v{s}kolsko obrazovanje, klini\v{c}ka kineziologija, studij fizioterapije}, publisher = {Zdravstveno veleu\v{c}ili\v{s}te Zagreb}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kiseljak, Dalibor and Filipovi\'{c}, Vesna and Jurak, Ivan}, year = {2017}, pages = {55-55}, keywords = {secondary education, clinical kinesiology module, undergraduate physiotherapy course}, isbn = {978-953-6239-55-9}, title = {Relation between secondary education and academic performance in the Clinical kinesiology module}, keyword = {secondary education, clinical kinesiology module, undergraduate physiotherapy course}, publisher = {Zdravstveno veleu\v{c}ili\v{s}te Zagreb}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font