Pregled bibliografske jedinice broj: 868334
Stavovi odgojitelja i učitelja o provedbi inkluzije u redovitim predškolskim ustanovama i osnovnim školama
Stavovi odgojitelja i učitelja o provedbi inkluzije u redovitim predškolskim ustanovama i osnovnim školama // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 50 (2014), 2; 17-29 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 868334 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi odgojitelja i učitelja o provedbi
inkluzije u redovitim predškolskim ustanovama i
osnovnim školama
(Attitudes educators and teachers regarding the
implementation of inclusion in regular preschools
and primary schools)
Autori
Kudek-Mirošević, Jasna ; Jurčević Lozančić, Anka
Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 50
(2014), 2;
17-29
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
stavovi o inkluziji ; odgojitelji ; učitelji ; djeca i učenici s teškoćama
(attitudes about inclusion, preschool educators, primary school teachers with disabilitis)
Sažetak
Temeljno opredjeljenje u predškolskom i osnovnoškolskom sustavu za oživotvorenje prava djece s teškoćama u razvoju, podrazumijeva stalna nastojanja u poboljšanju i unaprjeđivanju kvalitete odgojno-obrazovnog procesa i rehabilitacije djece s teškoćama. Brojna istraživanja pokazuju da su kompetencije odgojitelja i učitelja temeljni prediktori kvalitete odgoja i obrazovanja. Unatoč jasnoj potrebi za profesionalizacijom odgojitelja, učitelja i drugih obrazovnih djelatnika u odgoju i obrazovanju, očito je da upravo takva profesionalizacija i dalje predstavlja trajni izazov. Stoga se u ovom radu propituju stavovi učitelja i odgojitelja o inkluzivnom odgoju i obrazovanju te primjena inkluzije u redovitom predškolskome sustavu i redovitome osnovnoškolskom sustavu. Istraživanje je provedeno na uzorku od 303 ispitanika (171 učitelj u redovitim osnovnim školama i 132 odgojitelja u redovitim predškolskim ustanovama).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM