Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 868334

Stavovi odgojitelja i učitelja o provedbi inkluzije u redovitim predškolskim ustanovama i osnovnim školama


Kudek-Mirošević, Jasna; Jurčević Lozančić, Anka
Stavovi odgojitelja i učitelja o provedbi inkluzije u redovitim predškolskim ustanovama i osnovnim školama // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 50 (2014), 2; 17-29 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 868334 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi odgojitelja i učitelja o provedbi inkluzije u redovitim predškolskim ustanovama i osnovnim školama
(Attitudes educators and teachers regarding the implementation of inclusion in regular preschools and primary schools)

Autori
Kudek-Mirošević, Jasna ; Jurčević Lozančić, Anka

Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 50 (2014), 2; 17-29

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
stavovi o inkluziji ; odgojitelji ; učitelji ; djeca i učenici s teškoćama
(attitudes about inclusion, preschool educators, primary school teachers with disabilitis)

Sažetak
Temeljno opredjeljenje u predškolskom i osnovnoškolskom sustavu za oživotvorenje prava djece s teškoćama u razvoju, podrazumijeva stalna nastojanja u poboljšanju i unaprjeđivanju kvalitete odgojno-obrazovnog procesa i rehabilitacije djece s teškoćama. Brojna istraživanja pokazuju da su kompetencije odgojitelja i učitelja temeljni prediktori kvalitete odgoja i obrazovanja. Unatoč jasnoj potrebi za profesionalizacijom odgojitelja, učitelja i drugih obrazovnih djelatnika u odgoju i obrazovanju, očito je da upravo takva profesionalizacija i dalje predstavlja trajni izazov. Stoga se u ovom radu propituju stavovi učitelja i odgojitelja o inkluzivnom odgoju i obrazovanju te primjena inkluzije u redovitom predškolskome sustavu i redovitome osnovnoškolskom sustavu. Istraživanje je provedeno na uzorku od 303 ispitanika (171 učitelj u redovitim osnovnim školama i 132 odgojitelja u redovitim predškolskim ustanovama).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Kudek-Mirošević, Jasna; Jurčević Lozančić, Anka
Stavovi odgojitelja i učitelja o provedbi inkluzije u redovitim predškolskim ustanovama i osnovnim školama // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 50 (2014), 2; 17-29 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Kudek-Mirošević, J. & Jurčević Lozančić, A. (2014) Stavovi odgojitelja i učitelja o provedbi inkluzije u redovitim predškolskim ustanovama i osnovnim školama. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 50 (2), 17-29.
@article{article, author = {Kudek-Miro\v{s}evi\'{c}, Jasna and Jur\v{c}evi\'{c} Lozan\v{c}i\'{c}, Anka}, year = {2014}, pages = {17-29}, keywords = {stavovi o inkluziji, odgojitelji, u\v{c}itelji, djeca i u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama}, journal = {Hrvatska revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {50}, number = {2}, issn = {1331-3010}, title = {Stavovi odgojitelja i u\v{c}itelja o provedbi inkluzije u redovitim pred\v{s}kolskim ustanovama i osnovnim \v{s}kolama}, keyword = {stavovi o inkluziji, odgojitelji, u\v{c}itelji, djeca i u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama} }
@article{article, author = {Kudek-Miro\v{s}evi\'{c}, Jasna and Jur\v{c}evi\'{c} Lozan\v{c}i\'{c}, Anka}, year = {2014}, pages = {17-29}, keywords = {attitudes about inclusion, preschool educators, primary school teachers with disabilitis}, journal = {Hrvatska revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {50}, number = {2}, issn = {1331-3010}, title = {Attitudes educators and teachers regarding the implementation of inclusion in regular preschools and primary schools}, keyword = {attitudes about inclusion, preschool educators, primary school teachers with disabilitis} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font