Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 867384

Inkluzija u nastavi glazbene kulture


Knežević, Martina
Inkluzija u nastavi glazbene kulture, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 867384 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inkluzija u nastavi glazbene kulture
(Inclusion in teaching music in elementary school)

Autori
Knežević, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Umjetnička akademija u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
27.09

Godina
2016

Stranica
33

Mentor
Radočaj Jerković, Antoaneta

Neposredni voditelj
Škojo, Tihana

Ključne riječi
inkluzija, djeca s posebnim potrebama, glazbene aktivnosti
(inclusion, children with special needs, music activities)

Sažetak
Inkluzija općenito znači, radnja ili stanje uključivanja ili uključenosti nečega unutar određene skupine ili strukture. Isto tako ona sama po sebi podrazumijeva uvažavanje različitosti svakog pojedinca i pružanje jednakih mogućnosti svima te u prvom redu pretpostavlja višu razinu uvažavanja djece s posebnim potrebama bez njihovog izdvajanja u posebne uvjete, a uz osiguravanje posebne pomoći kad je kojem djetetu potrebna. Među djecu s posebnim potrebama možemo navesti djecu s poremećajima u mentalnom razvoju, djecu s oštećenjem vida, djecu s oštećenjem sluha, djecu s poremećajima u govoru, djecu s motoričkim oštećenjima, djecu s poremećajima u ponašanju, djecu s teškoćama u učenju te darovitu djecu. U Pravilniku o osnovnoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s posebnim potrebama navedeni su primjereni oblici školovanja učenika s posebnim potrebama. U redovitim osnovnim školama postoje tri oblika rada koja podrazumijevaju potpunu integraciju, djelomičnu integraciju te posebne odjele s posebnim programima. Uključivanje djece s posebnim potrebama u glazbene aktivnosti ne služi kako bi djeca nužno naučila o glazbi nego kako bi se stvorila komunikacija u svrhu uočavanja djetetovih poteškoća te da bi se tako pomoglo u jačanju njihovog mentalnog, fizičkog, emocionalnog i društvenog stanja. Djeca s posebnim potrebama, dakle, mogu biti uključena u sva područja nastave glazbene kulture: sviranje, pjevanje, slušanje glazbe i glazbeno stvaralaštvo. Kako bi se djeci na kreativan način približila glazba, u nastavi glazbene kulture vrlo važnu ulogu imaju i glazbene igre u kojima djeca upravo kroz pjevanje, slušanje ili stvaranje glazbe, o njoj i uče. Naravno, uključivanje djece s posebnim potrebama u glazbene aktivnosti neće pomoći pri izlječenju njihovih poteškoća, ali će svakako pridonijeti poboljšanju njihovog osobnog rasta i razvoja te im pomoći u emocionalnom prilagođavanju, opuštanju te društvenoj komunikaciji

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Umjetnička akademija, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Martina
Inkluzija u nastavi glazbene kulture, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek
Knežević, M. (2016) 'Inkluzija u nastavi glazbene kulture', diplomski rad, preddiplomski, Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Martina}, year = {2016}, pages = {33}, keywords = {inkluzija, djeca s posebnim potrebama, glazbene aktivnosti}, title = {Inkluzija u nastavi glazbene kulture}, keyword = {inkluzija, djeca s posebnim potrebama, glazbene aktivnosti}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Martina}, year = {2016}, pages = {33}, keywords = {inclusion, children with special needs, music activities}, title = {Inclusion in teaching music in elementary school}, keyword = {inclusion, children with special needs, music activities}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font