Pregled bibliografske jedinice broj: 865566
Percepcije o potrebnim kompetencijama i oblicima podrške andragoga: Glasovi iz prakse
Percepcije o potrebnim kompetencijama i oblicima podrške andragoga: Glasovi iz prakse // Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj / Brčić Kuljiš, Marita ; Koludrović, Morana (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 161-170 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 865566 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcije o potrebnim kompetencijama i oblicima
podrške andragoga: Glasovi iz prakse
(Perceptions on the needed competencies and
approches to the andragogical support: Voices
from the practice)
Autori
Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Živčić, Mile ; Podrug, Željana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj
/ Brčić Kuljiš, Marita ; Koludrović, Morana - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016, 161-170
ISBN
978-953-352-003-2
Skup
Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 21.01.2016. - 22.01.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
andragoška profesija ; kompetencije andragoga ; Curriculum GlobALE ; profesionalizacija obrazovanja odraslih
(andragogical profession ; andragogical competences ; Curriculum GlobALE ; professionalization of adult education)
Sažetak
U ovom se radu raspravlja o percepcijama nastavnika/ica u ustanovama obrazovanja odraslih, povezanih s utvrđivanjem potrebnih kompetencija andragoga i poželjnih načina njihove podrške od strane relevantnih institucija i aktera obrazovne politike. Kao okvirni pristup koriste se kompetencije andragoga što ih predviđa međunarodni sustav andragoškog obrazovanja Curriculum GlobALE (Curriculum for Global Adult Learning & Education). Empirijsko istraživanje je provedeno tijekom 2015. i 2016. godine, na uzorku polaznika eksperimentalnog programa Curriculum GlobALE u Republici Hrvatskoj, u organizaciji Agencije za strukovno i obrazovanje odraslih. Pritom je korišten anketni upitnik, koji je obuhvaćao kvalitativnu ocjenu andragoških kompetencija i kvantitativnu procjenu potreba za obrazovanjem i podrškom andragoga. Na temelju rezultata empirijskog istraživanja, iznose se preliminarne preporuke za formiranje obrazovnih politika te utvrđuju relevantne teme budućih istraživanja u područjima obrazovne sociologije i obrazovnog menadžmenta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Sociologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split,
Filozofski fakultet u Splitu