Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 865566

Percepcije o potrebnim kompetencijama i oblicima podrške andragoga: Glasovi iz prakse


Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Živčić, Mile; Podrug, Željana
Percepcije o potrebnim kompetencijama i oblicima podrške andragoga: Glasovi iz prakse // Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj / Brčić Kuljiš, Marita ; Koludrović, Morana (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 161-170 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 865566 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcije o potrebnim kompetencijama i oblicima podrške andragoga: Glasovi iz prakse
(Perceptions on the needed competencies and approches to the andragogical support: Voices from the practice)

Autori
Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Živčić, Mile ; Podrug, Željana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj / Brčić Kuljiš, Marita ; Koludrović, Morana - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016, 161-170

ISBN
978-953-352-003-2

Skup
Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 21.01.2016. - 22.01.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
andragoška profesija ; kompetencije andragoga ; Curriculum GlobALE ; profesionalizacija obrazovanja odraslih
(andragogical profession ; andragogical competences ; Curriculum GlobALE ; professionalization of adult education)

Sažetak
U ovom se radu raspravlja o percepcijama nastavnika/ica u ustanovama obrazovanja odraslih, povezanih s utvrđivanjem potrebnih kompetencija andragoga i poželjnih načina njihove podrške od strane relevantnih institucija i aktera obrazovne politike. Kao okvirni pristup koriste se kompetencije andragoga što ih predviđa međunarodni sustav andragoškog obrazovanja Curriculum GlobALE (Curriculum for Global Adult Learning & Education). Empirijsko istraživanje je provedeno tijekom 2015. i 2016. godine, na uzorku polaznika eksperimentalnog programa Curriculum GlobALE u Republici Hrvatskoj, u organizaciji Agencije za strukovno i obrazovanje odraslih. Pritom je korišten anketni upitnik, koji je obuhvaćao kvalitativnu ocjenu andragoških kompetencija i kvantitativnu procjenu potreba za obrazovanjem i podrškom andragoga. Na temelju rezultata empirijskog istraživanja, iznose se preliminarne preporuke za formiranje obrazovnih politika te utvrđuju relevantne teme budućih istraživanja u područjima obrazovne sociologije i obrazovnog menadžmenta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Sociologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split,
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Jurica Pavičić (autor)

Avatar Url Nikša Alfirević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Živčić, Mile; Podrug, Željana
Percepcije o potrebnim kompetencijama i oblicima podrške andragoga: Glasovi iz prakse // Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj / Brčić Kuljiš, Marita ; Koludrović, Morana (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 161-170 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Alfirević, N., Pavičić, J., Živčić, M. & Podrug, Ž. (2016) Percepcije o potrebnim kompetencijama i oblicima podrške andragoga: Glasovi iz prakse. U: Brčić Kuljiš, M. & Koludrović, M. (ur.)Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj.
@article{article, author = {Alfirevi\'{c}, Nik\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and \v{Z}iv\v{c}i\'{c}, Mile and Podrug, \v{Z}eljana}, year = {2016}, pages = {161-170}, keywords = {andrago\v{s}ka profesija, kompetencije andragoga, Curriculum GlobALE, profesionalizacija obrazovanja odraslih}, isbn = {978-953-352-003-2}, title = {Percepcije o potrebnim kompetencijama i oblicima podr\v{s}ke andragoga: Glasovi iz prakse}, keyword = {andrago\v{s}ka profesija, kompetencije andragoga, Curriculum GlobALE, profesionalizacija obrazovanja odraslih}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Alfirevi\'{c}, Nik\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and \v{Z}iv\v{c}i\'{c}, Mile and Podrug, \v{Z}eljana}, year = {2016}, pages = {161-170}, keywords = {andragogical profession, andragogical competences, Curriculum GlobALE, professionalization of adult education}, isbn = {978-953-352-003-2}, title = {Perceptions on the needed competencies and approches to the andragogical support: Voices from the practice}, keyword = {andragogical profession, andragogical competences, Curriculum GlobALE, professionalization of adult education}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font