Pregled bibliografske jedinice broj: 864638
Inovacije u oglašavanju i komunikaciji s kupcima u maloprodaji
Inovacije u oglašavanju i komunikaciji s kupcima u maloprodaji, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 864638 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inovacije u oglašavanju i komunikaciji s kupcima u maloprodaji
(Innovations in Advertising and Communication with Costumers in Retail)
Autori
Ivan Jukić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
09.02
Godina
2017
Stranica
54
Mentor
Dario Dunković
Ključne riječi
inovacije ; kupci ; komunikacija ; maloprodaja ; oglašavanje
(innovations ; costumers ; communication ; retail ; advertising)
Sažetak
U ovom radu obrađuju se inovacije u komunikaciji i oglašavanju u maloprodaji i predstavljena obilježja suvremene maloprodaje. Temeljem istraživanja utvrđeno je da se suvremena maloprodaja sve više vodi za novim tehnologijama koje joj omogućavaju lakšu i bržu komunikaciju s kupcima. Osim bolje komunikacije s kupcima, nove tehnologije, posebice internetske aplikacije, društvene mreže te disruptivne tehnologije omogućile su maloprodavačima bolje praćenje ponašanja kupaca. Temeljem informacija koje prikupe putem internetske prodaje te programa lojalnosti, maloprodavači mogu oglašavanje i komunikaciju usmjeriti prema potrebama kupca. Na taj način pružaju mu brže informacije u kupovini i daju se kupcu one informacije o prodaji koje njih interesiraju. Budući da će se nove tehnologije i dalje razvijati, pri čemu se primarno misli na daljnji razvoj digitalizacije i robotizacije može se očekivati da će ih maloprodaja sve više koristiti u svojem poslovanju. Upravo iz tog razloga ova tema diplomskog rada se smatrat aktualnom i za buduća istraživanja o oglašavanju i komunikaciji u maloprodaji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad, Smjer Trgovina