Pregled bibliografske jedinice broj: 863863
Zeleni marketing
Zeleni marketing. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015 (monografija)
CROSBI ID: 863863 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zeleni marketing
(Green Marketing)
Autori
Nefat, Ariana
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Grad
Pula
Godina
2015
Stranica
118
ISBN
978-953-7320-05-8
Ključne riječi
zeleni marketing
(green marketing)
Sažetak
Zeleni marketing kao sastavni dio koncepta održivog razvoja sve je interesantnije područje kako znanstvenih istraživanja, tako i primjene u poslovnoj praksi gospodarskih subjekata. Iako sa znanstvenog stajališta autorica ne ulazi u dubinsku analizu pojedinačnih koncepata vezanih uz zeleni marketing, ona daje vrlo jasan presjek svih relevantnih teorija, ideja i istraživačkih rezultata kroz analizu procesa zelenog marketinga i njegovih specifičnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija