Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 863863

Zeleni marketing


Nefat, Ariana
Zeleni marketing. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015 (monografija)


CROSBI ID: 863863 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zeleni marketing
(Green Marketing)

Autori
Nefat, Ariana

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Grad
Pula

Godina
2015

Stranica
118

ISBN
978-953-7320-05-8

Ključne riječi
zeleni marketing
(green marketing)

Sažetak
Zeleni marketing kao sastavni dio koncepta održivog razvoja sve je interesantnije područje kako znanstvenih istraživanja, tako i primjene u poslovnoj praksi gospodarskih subjekata. Iako sa znanstvenog stajališta autorica ne ulazi u dubinsku analizu pojedinačnih koncepata vezanih uz zeleni marketing, ona daje vrlo jasan presjek svih relevantnih teorija, ideja i istraživačkih rezultata kroz analizu procesa zelenog marketinga i njegovih specifičnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Ariana Nefat (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nefat, Ariana
Zeleni marketing. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015 (monografija)
Nefat, A. (2015) Zeleni marketing. Pula, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
@book{book, author = {Nefat, Ariana}, year = {2015}, pages = {118}, keywords = {zeleni marketing}, isbn = {978-953-7320-05-8}, title = {Zeleni marketing}, keyword = {zeleni marketing}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }
@book{book, author = {Nefat, Ariana}, year = {2015}, pages = {118}, keywords = {green marketing}, isbn = {978-953-7320-05-8}, title = {Green Marketing}, keyword = {green marketing}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font