Pregled bibliografske jedinice broj: 862972
Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj
Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 2; 287-300 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 862972 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj
(School environment in the function of educational practice work of teachers in education for sustainable development)
Autori
Anđić, Dunja ; Radošević, Marina
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 65
(2016), 2;
287-300
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
estetski odgoj, igrališta, odgoj i obrazovanje za održivi razvoj, parkovi, vrtovi
(aesthetic education, playgrounds, education for sustainable development, parks, gardens.)
Sažetak
Rad u školskom okolišu doprinosi cjelokupnom razvoju učenika, izravno utječe na akademski uspjeh učenika i unaprjeđuje kvalitetu rada škola. Cilj ovoga rada bio je utvrditi praksu rada učitelja u školskom okolišu. Riječ je o preliminarnom istraživanju provedenom na uzorku od 50 ispitanika, učitelja razredne nastave u osnovnim školama. Na tri skale, kojima su mjerene značaj, aktivnosti i prepreke u radu učitelja u školskom okolišu i u praksi odgoja i obrazovanja za održivi razvoj, provedene su eksplorativne faktorske analize, koje su detaljno prikazane. Rezultati pokazuju da učitelji procjenjuju školski okoliš značajnim mjestom u nastavnom radu i da su osrednje zadovoljni školskim okolišem škola u kojima rade. Najveću prepreku u realizaciji odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školskom okolišu predstavljaju financijska sredstva. Rezultati ovog istraživanja ne ukazuju samo na mogućnost daljnjeg razvoja metodologije rada u ispitivanju prakse rada učitelja u području odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školskom okolišu, već i na razne mogućnosti unaprjeđivanja rada u školskom okolišu, a time i na realizaciju kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse u školama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija