Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 862972

Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj


Anđić, Dunja; Radošević, Marina
Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 2; 287-300 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 862972 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj
(School environment in the function of educational practice work of teachers in education for sustainable development)

Autori
Anđić, Dunja ; Radošević, Marina

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 65 (2016), 2; 287-300

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
estetski odgoj, igrališta, odgoj i obrazovanje za održivi razvoj, parkovi, vrtovi
(aesthetic education, playgrounds, education for sustainable development, parks, gardens.)

Sažetak
Rad u školskom okolišu doprinosi cjelokupnom razvoju učenika, izravno utječe na akademski uspjeh učenika i unaprjeđuje kvalitetu rada škola. Cilj ovoga rada bio je utvrditi praksu rada učitelja u školskom okolišu. Riječ je o preliminarnom istraživanju provedenom na uzorku od 50 ispitanika, učitelja razredne nastave u osnovnim školama. Na tri skale, kojima su mjerene značaj, aktivnosti i prepreke u radu učitelja u školskom okolišu i u praksi odgoja i obrazovanja za održivi razvoj, provedene su eksplorativne faktorske analize, koje su detaljno prikazane. Rezultati pokazuju da učitelji procjenjuju školski okoliš značajnim mjestom u nastavnom radu i da su osrednje zadovoljni školskim okolišem škola u kojima rade. Najveću prepreku u realizaciji odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školskom okolišu predstavljaju financijska sredstva. Rezultati ovog istraživanja ne ukazuju samo na mogućnost daljnjeg razvoja metodologije rada u ispitivanju prakse rada učitelja u području odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školskom okolišu, već i na razne mogućnosti unaprjeđivanja rada u školskom okolišu, a time i na realizaciju kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse u školama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Dunja Anđić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Anđić, Dunja; Radošević, Marina
Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 2; 287-300 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Anđić, D. & Radošević, M. (2016) Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2), 287-300.
@article{article, author = {An\dji\'{c}, Dunja and Rado\v{s}evi\'{c}, Marina}, year = {2016}, pages = {287-300}, keywords = {estetski odgoj, igrali\v{s}ta, odgoj i obrazovanje za odr\v{z}ivi razvoj, parkovi, vrtovi}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {\v{S}kolski okoli\v{s} u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada u\v{c}itelja u odgoju i obrazovanju za odr\v{z}ivi razvoj}, keyword = {estetski odgoj, igrali\v{s}ta, odgoj i obrazovanje za odr\v{z}ivi razvoj, parkovi, vrtovi} }
@article{article, author = {An\dji\'{c}, Dunja and Rado\v{s}evi\'{c}, Marina}, year = {2016}, pages = {287-300}, keywords = {aesthetic education, playgrounds, education for sustainable development, parks, gardens.}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {School environment in the function of educational practice work of teachers in education for sustainable development}, keyword = {aesthetic education, playgrounds, education for sustainable development, parks, gardens.} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font