Pregled bibliografske jedinice broj: 862630
Lies, damned lies, and the Web
Lies, damned lies, and the Web // Educational philosophy and theory, 49 (2017), 6; 578-579 doi:10.1080/00131857.2017.1288795 (podatak o recenziji nije dostupan, uvodnik, stručni)
CROSBI ID: 862630 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lies, damned lies, and the Web
Autori
Jandrić, Petar
Izvornik
Educational philosophy and theory (0013-1857) 49
(2017), 6;
578-579
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, uvodnik, stručni
Ključne riječi
education ; post-truth, Web
Sažetak
Response to the Editorial ‘Education in a post- truth world’.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Filozofija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Current Contents Connect (CCC)
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus