Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 862192

Metaetika kao marketinška krinka odnosa s potrošačem


Jukić, Dinko
Metaetika kao marketinška krinka odnosa s potrošačem // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.)., 2010. str. 67-83


CROSBI ID: 862192 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metaetika kao marketinška krinka odnosa s potrošačem
(Metaethics used as a marketing disquise of customer relations)

Autori
Jukić, Dinko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing i održivi razvitak

Urednik/ci
Leko Šimić, Mirna

Grad
Osijek

Godina
2010

Raspon stranica
67-83

ISBN
978-953-253-074-2

Ključne riječi
marka, potrošač, etika, neuromarketing
(brand, customer, ethic, neuromarketing.)

Sažetak
Markentiški stručnjaci kreiranjem marke, stvaranjem mita i upravljanjem markama posredno djeluju na socijalnu strukturu društva. Komparirajući postavke Sznajd-Weron i suvremene ideje Gobeovog emotivnog brandinga u radu će se prikazati potrošačeva manipulacija. Fenomen “crne kutije” poslužit će kao analitički prikaz uživljavanja potrošača i njegove percepcije. Najugroženije su skupine djece, subkulturne skupine i siromašni. Prema teoriji socijalne valdacije potrošači iniciraju proces identifikacije prema drugima, odnosno prema markama. Neuromarketing ističe važnost emotivnosti, a stvaranje proizvoda ili pružanje usluge, najbolje se očituje upravo u poštivanju potrošača. Rješenje se nalazi u zajedničkoj komunikaciji između marketinga i potrošača koje se pretvara u prijateljski odnos. Staro počelo zadovoljavanja potreba prema Maslowu treba se mijenjati modernim pristupom limbičkog koncepta. Markentiški stručnjaci moraju više pozornosti obratiti na potrošačeve želje, a ne na njihove potrebe. Prema Straussovoj invarijantnosti postmoderniteta potrošača i Ritzereovoj mekdonaldizaciji kupca, divizijski se prikazuju etički odnosi s potrošačima. Konflikt koji se javlja između potrošačevih želja i proizvođačevog cilja premošćuje se emocionalnim brandingom. Potrošač u postmodernom društvu mora biti zadovoljen emotivno, jer bez te komponente, rizik od napuštanja proizvođača je prevelik

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dinko Jukić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jukić, Dinko
Metaetika kao marketinška krinka odnosa s potrošačem // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.)., 2010. str. 67-83
Jukić, D. (2010) Metaetika kao marketinška krinka odnosa s potrošačem. U: Leko Šimić, M. (ur.) Marketing i održivi razvitak. Osijek, str. 67-83.
@inbook{inbook, author = {Juki\'{c}, Dinko}, editor = {Leko \v{S}imi\'{c}, M.}, year = {2010}, pages = {67-83}, keywords = {marka, potro\v{s}a\v{c}, etika, neuromarketing}, isbn = {978-953-253-074-2}, title = {Metaetika kao marketin\v{s}ka krinka odnosa s potro\v{s}a\v{c}em}, keyword = {marka, potro\v{s}a\v{c}, etika, neuromarketing}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Juki\'{c}, Dinko}, editor = {Leko \v{S}imi\'{c}, M.}, year = {2010}, pages = {67-83}, keywords = {brand, customer, ethic, neuromarketing.}, isbn = {978-953-253-074-2}, title = {Metaethics used as a marketing disquise of customer relations}, keyword = {brand, customer, ethic, neuromarketing.}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font