Pregled bibliografske jedinice broj: 862041
Razvoj interkulturalne kompetencije studenata nastavničkih studija uz korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije
Razvoj interkulturalne kompetencije studenata nastavničkih studija uz korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije // Pedagogijska istraživanja, 11 (2014), 2; 41-52 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 862041 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj interkulturalne kompetencije studenata nastavničkih studija uz korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije
(Intercultural competence of teachers college students with the use of information and communication technology)
Autori
Batarelo Kokić, Ivana
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 11
(2014), 2;
41-52
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
analiza sadržaja ; informacijsko-komunikacijska tehnologija ; interkulturalna kompetencija ; obrazovanje nastavnika ; razvojni model interkulturalne osjetljivosti
(content analysis, information and communication technology, intercultural competence, teacher education, developmental model of intercultural sensitivity)
Sažetak
U radu je prikazano istraživanje razvoja interkulturalne kompetencije kod studenata nastavničkih studija. Razvoj interkulturalne kompetencije nastavnika važna je karika u razvoju interkulturalnog obrazovanja i interkulturalnog dijaloga, koji su u dokumentima Vijeća Europe prepoznati kao civilizacijski doseg. Teorijska osnova ove istraživačke studije utemeljena je na razvojnom modelu interkulturalne osjetljivosti te aktualnim istraživanjima o općem razvoju interkulturalne kompetencije, razvoju interkulturalne kompetencije u obrazovanju nastavnika te razvoju interkulturalne kompetencije uz korištenje informacijskokomunikacijske tehnologije (IKT). U istraživanju je analiziran sadržaj mrežnih osvrta i rasprava iz aspekta značenja tih sadržaja za sudionike istraživanja. Analiza sadržaja mrežnih rasprava koje su vodili budući nastavnici o dvije teme vezane za područje interkulturalnog obrazovanja rezultirala je podatcima o razini razvoja njihove interkulturalne kompetencije. Unatoč tome što rezultati istraživanja ukazuju na različite razine iskazane razvijenosti pojedinih kategorija interkulturalne kompetencije, moguće je prepoznati relativnu dosljednost u promišljanju i izražavanju studenata o interkulturalnim temama, neovisno o stupnju bliskosti raspravljane problematike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija