Pregled bibliografske jedinice broj: 859360
Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda
Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (2016), 2; 111-125 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 859360 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda
(Perceived benefits of manufacturer brands and private labels in cosmetic product category)
Autori
Piri Rajh, Sunčana ; Ćurić, Anita
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 14
(2016), 2;
111-125
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
percipirane koristi ; proizvođačke marke ; privatne marke ; kozmetički proizvod
(perceived benefits ; manufacturer brands ; private labels ; cosmetic product)
Sažetak
Neovisno o tome odabiru li proizvod označen proizvođačkom ili privatnom markom, odluku o kupnji potrošači temelje na percepciji koristi koje će od toga proizvoda ostvariti. Stoga je cilj rada bio istražiti koje su percipirane koristi dominantne u kupnji proizvođačkih i privatnih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda široke potrošnje (gela za tuširanje), te utvrditi postoje li statistički značajne razlike u percepciji istih. Istraživanje je provedeno metodom online ankete, na prigodnome uzorku od 147 potrošača (žena koje koriste navedeni proizvod). Rezultati istraživanja su pokazali da ne postoji statistički značajna razlika između proizvođačkih i privatnih maraka u pogledu funkcionalnih, iskustvenih i koristi u vidu pojačanja općega dojma, no razlika postoji u percipiranim simboličkim i društvenim koristima. Razumijevanje koncepta percipiranih koristi važno je marketinškim stručnjacima u području strateškoga upravljanja markom jer spoznaje o tome koje se koristi dominantno percipiraju u slučaju njihove marke, mogu im pomoći u (re)pozicioniranju marke odnosno u naglašavanju istih u komunikaciji s potrošačima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM
- EconLit
- Journal of Economic Literature
- EBSCO
- ProQuest Business Premium Collection
- ProQuest East & Central Europe Database