Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 859360

Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda


Piri Rajh, Sunčana; Ćurić, Anita
Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (2016), 2; 111-125 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 859360 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda
(Perceived benefits of manufacturer brands and private labels in cosmetic product category)

Autori
Piri Rajh, Sunčana ; Ćurić, Anita

Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 14 (2016), 2; 111-125

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
percipirane koristi ; proizvođačke marke ; privatne marke ; kozmetički proizvod
(perceived benefits ; manufacturer brands ; private labels ; cosmetic product)

Sažetak
Neovisno o tome odabiru li proizvod označen proizvođačkom ili privatnom markom, odluku o kupnji potrošači temelje na percepciji koristi koje će od toga proizvoda ostvariti. Stoga je cilj rada bio istražiti koje su percipirane koristi dominantne u kupnji proizvođačkih i privatnih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda široke potrošnje (gela za tuširanje), te utvrditi postoje li statistički značajne razlike u percepciji istih. Istraživanje je provedeno metodom online ankete, na prigodnome uzorku od 147 potrošača (žena koje koriste navedeni proizvod). Rezultati istraživanja su pokazali da ne postoji statistički značajna razlika između proizvođačkih i privatnih maraka u pogledu funkcionalnih, iskustvenih i koristi u vidu pojačanja općega dojma, no razlika postoji u percipiranim simboličkim i društvenim koristima. Razumijevanje koncepta percipiranih koristi važno je marketinškim stručnjacima u području strateškoga upravljanja markom jer spoznaje o tome koje se koristi dominantno percipiraju u slučaju njihove marke, mogu im pomoći u (re)pozicioniranju marke odnosno u naglašavanju istih u komunikaciji s potrošačima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sunčana Piri Rajh (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Piri Rajh, Sunčana; Ćurić, Anita
Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (2016), 2; 111-125 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Piri Rajh, S. & Ćurić, A. (2016) Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (2), 111-125.
@article{article, author = {Piri Rajh, Sun\v{c}ana and \'{C}uri\'{c}, Anita}, year = {2016}, pages = {111-125}, keywords = {percipirane koristi, proizvo\dja\v{c}ke marke, privatne marke, kozmeti\v{c}ki proizvod}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {14}, number = {2}, issn = {1333-8900}, title = {Percipirane koristi proizvo\dja\v{c}kih i privatnih maraka kozmeti\v{c}kog proizvoda}, keyword = {percipirane koristi, proizvo\dja\v{c}ke marke, privatne marke, kozmeti\v{c}ki proizvod} }
@article{article, author = {Piri Rajh, Sun\v{c}ana and \'{C}uri\'{c}, Anita}, year = {2016}, pages = {111-125}, keywords = {perceived benefits, manufacturer brands, private labels, cosmetic product}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {14}, number = {2}, issn = {1333-8900}, title = {Perceived benefits of manufacturer brands and private labels in cosmetic product category}, keyword = {perceived benefits, manufacturer brands, private labels, cosmetic product} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM
  • EconLit
  • Journal of Economic Literature
  • EBSCO
  • ProQuest Business Premium Collection
  • ProQuest East & Central Europe Database





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font