Pregled bibliografske jedinice broj: 859348
Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište prema marki
Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište prema marki // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (2016), 1; 103-117 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 859348 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište prema marki
(The effect of brand self-congruity on brand attitude)
Autori
Piri Rajh, Sunčana ; Husnjak, Dejan
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 14
(2016), 1;
103-117
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
predodžba o sebi ; imidž marke ; usklađenost predodžbe o sebi s imidžom marke ; stajalište prema marki
(self-concept ; brand image ; brand-self congruity ; brand attitude)
Sažetak
Svrha ovoga rada bila je istražiti utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište prema marki u slučaju odabranih kategorija proizvoda. Empirijsko istraživanje provedeno je metodom on-line ankete na prigodnome uzorku studentske populacije u Republici Hrvatskoj. Podaci prikupljeni istraživanjem analizirani su eksplorativnom faktorskom analizom, konfirmativnom faktorskom analizom, metodom modeliranja strukturnih jednadžbi te izračunom Cronbach alfa koeficijenta. Rezultati istraživanja pokazali su da postoji pozitivan utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište koje potrošač ima prema marki, što je ujedno i osnovni doprinos rada. Rezultati istraživanja mogu biti zanimljivi znanstvenicima koji se bave proučavanjem ponašanja potrošača, konkretno proučavanjem potrošačeve predodžbe o sebi, usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marki koje koristi i njegova stajališta prema tim markama. Nadalje, rezultati istraživanja mogu biti korisni i stručnjacima u poslovnoj praksi koji su zaduženi za strateško upravljanje markom, budući da im isti mogu pomoći u boljem razumijevanju povezanosti ove dvije varijable.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM
- EconLit
- Journal of Economic Literature
- EBSCO
- ProQuest Business Premium Collection
- ProQuest East & Central Europe Database