Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 859348

Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište prema marki


Piri Rajh, Sunčana; Husnjak, Dejan
Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište prema marki // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (2016), 1; 103-117 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 859348 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište prema marki
(The effect of brand self-congruity on brand attitude)

Autori
Piri Rajh, Sunčana ; Husnjak, Dejan

Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 14 (2016), 1; 103-117

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
predodžba o sebi ; imidž marke ; usklađenost predodžbe o sebi s imidžom marke ; stajalište prema marki
(self-concept ; brand image ; brand-self congruity ; brand attitude)

Sažetak
Svrha ovoga rada bila je istražiti utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište prema marki u slučaju odabranih kategorija proizvoda. Empirijsko istraživanje provedeno je metodom on-line ankete na prigodnome uzorku studentske populacije u Republici Hrvatskoj. Podaci prikupljeni istraživanjem analizirani su eksplorativnom faktorskom analizom, konfirmativnom faktorskom analizom, metodom modeliranja strukturnih jednadžbi te izračunom Cronbach alfa koeficijenta. Rezultati istraživanja pokazali su da postoji pozitivan utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište koje potrošač ima prema marki, što je ujedno i osnovni doprinos rada. Rezultati istraživanja mogu biti zanimljivi znanstvenicima koji se bave proučavanjem ponašanja potrošača, konkretno proučavanjem potrošačeve predodžbe o sebi, usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marki koje koristi i njegova stajališta prema tim markama. Nadalje, rezultati istraživanja mogu biti korisni i stručnjacima u poslovnoj praksi koji su zaduženi za strateško upravljanje markom, budući da im isti mogu pomoći u boljem razumijevanju povezanosti ove dvije varijable.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sunčana Piri Rajh (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Piri Rajh, Sunčana; Husnjak, Dejan
Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište prema marki // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (2016), 1; 103-117 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Piri Rajh, S. & Husnjak, D. (2016) Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište prema marki. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (1), 103-117.
@article{article, author = {Piri Rajh, Sun\v{c}ana and Husnjak, Dejan}, year = {2016}, pages = {103-117}, keywords = {predod\v{z}ba o sebi, imid\v{z} marke, uskla\djenost predod\v{z}be o sebi s imid\v{z}om marke, stajali\v{s}te prema marki}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {14}, number = {1}, issn = {1333-8900}, title = {Utjecaj uskla\djenosti potro\v{s}a\v{c}eve predod\v{z}be o sebi s imid\v{z}om marke na stajali\v{s}te prema marki}, keyword = {predod\v{z}ba o sebi, imid\v{z} marke, uskla\djenost predod\v{z}be o sebi s imid\v{z}om marke, stajali\v{s}te prema marki} }
@article{article, author = {Piri Rajh, Sun\v{c}ana and Husnjak, Dejan}, year = {2016}, pages = {103-117}, keywords = {self-concept, brand image, brand-self congruity, brand attitude}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {14}, number = {1}, issn = {1333-8900}, title = {The effect of brand self-congruity on brand attitude}, keyword = {self-concept, brand image, brand-self congruity, brand attitude} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM
  • EconLit
  • Journal of Economic Literature
  • EBSCO
  • ProQuest Business Premium Collection
  • ProQuest East & Central Europe Database





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font