Pregled bibliografske jedinice broj: 859306
Političke stranke i integrirano komuniciranje u Hrvatskoj i Srbiji
Političke stranke i integrirano komuniciranje u Hrvatskoj i Srbiji // Suvremene teme, 8 (2016), 1; 44-65 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 859306 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Političke stranke i integrirano komuniciranje u Hrvatskoj i Srbiji
(Political parties and integrated communication in Croatia and Serbia)
Autori
Holy, Mirela
Izvornik
Suvremene teme (1849-2428) 8
(2016), 1;
44-65
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
politička komunikacija ; integrirana komunikacija ; strategija ; sinergija ; Hrvatska ; Srbija ; stranka
(political communication ; integrated communication ; strategy ; synergy ; Croatia ; Serbia , political party)
Sažetak
Integrirane marketinške komunikacije pojavile su se u osamdesetim godinama prošlog stoljeća u Sjedinjenim Američkim Državama, a danas ih u svijetu, osim tvrtki, koriste i političke stranke jer prepoznaju važnost sinergijskog djelovanja oglašavanja i odnosa s javnošću, ali i integriranja publike u aktivnosti stranke. Ovaj rad uz pomoć metode upitnika te analize sadržaja hiperteksta istražuje jesu li najutjecajnije političke stranke u Hrvatskoj i Srbiji upoznate i koriste li u svom političkom djelovanju integrirano komuniciranje te kako i koliko dugo primjenjuju ovaj koncept.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti