Pregled bibliografske jedinice broj: 858476
Konceptualizacija osnovnih načela stimuliranja razvoja djeteta predškolske dobi
Konceptualizacija osnovnih načela stimuliranja razvoja djeteta predškolske dobi // Hrvatski časopis za javno zdravstvo, 13 (2017), 49; 119-128 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 858476 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konceptualizacija osnovnih načela stimuliranja razvoja djeteta predškolske dobi
(Conceptualisation of the basic principles for stimulating the development of preschool children)
Autori
Sindik, Joško
Izvornik
Hrvatski časopis za javno zdravstvo (1845-3082) 13
(2017), 49;
119-128
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
aktivnosti s djecom ; metode ; psihološki uvjeti razvoja ; razvojni zadatak
(activities with children ; methods ; psychological conditions of development ; developmental task)
Sažetak
Procjenjivanjem aktualnog stupnja razvijenosti bitnih karakteristika djece određene dobi, može se preciznije ciljano unaprjeđivati psihosomatski razvoj djece. Za pospješenje dobrobiti djeteta, te poticanja njegovog optimalnoga psihosomatskoga razvoja, važno je procijeniti trenutni razvojni status djeteta, na temelju njegovih razvojnih karakteristika. Možda najpogodnije sredstvo za tu procjenu su razvojni miljokazi. Sustavno poticanje dječjeg razvoja obuhvaća zapravo dva procesa: planiranje (sadržaja rada s djecom) i vrednovanje (razvojnih efekata, tj. promjene u djetetovim karakteristikama). Dan je uvid u cjelokupni ciklus planiranja i vrednovanja razvoja predškolske djece, s operacionalizacijama bitnih pojmova u tom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Psihologija, Pedagogija