Pregled bibliografske jedinice broj: 858215
Polarimetar kao nastavno pomagalo
Polarimetar kao nastavno pomagalo // Kemija u industriji, 65 (2016), 5/6; 289-294 doi:10.15255/KUI.2016.003 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 858215 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Polarimetar kao nastavno pomagalo
(Polarimeter as a Teaching Tool)
Autori
Portada, Tomislav ; Klačić, Tin
Izvornik
Kemija u industriji (0022-9830) 65
(2016), 5/6;
289-294
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Polarimetar, polarimetrija, optička aktivnost, kemijska kinetika, nastava kemije
(Polarimeter, polarimetry, optical activity, chemical kinetics, chemical education)
Sažetak
U hrvatskim školama postoji problem nedovoljne zastupljenosti pokusâ u nastavi kemije. Uzevši u obzir činjenicu da su pojedine srednje škole opremljene polarimetrom, načinjen je pregled nastavnih aktivnosti koje se mogu ostvariti s polarimetrom. Te su aktivnosti prikazane počevši od najjednostavnijih, koje su prikladne za sve učenike u okviru redovne nastave, preko nešto složenijih, koje se mogu izvoditi u okviru školske kemijske grupe, pa sve do najzahtjevnijih, primjerenih za rad s učenicima koji se pripremaju za natjecanja iz kemije u kategoriji samostalnih učeničkih radova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut "Ruđer Bošković", Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus