Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 858093

Opremljenost sobe dnevnog boravka za početno učenje matematike


Pavlečić, Mirna
Opremljenost sobe dnevnog boravka za početno učenje matematike, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojna i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 858093 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Opremljenost sobe dnevnog boravka za početno učenje matematike
(Kindergarten classroom equipment for early math development)

Autori
Pavlečić, Mirna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet za odgojna i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
26.09

Godina
2016

Stranica
26

Mentor
Irović, Stanislava

Neposredni voditelj
Borovac, Tijana

Ključne riječi
okruženje, matematika, dijete rane i predškolske dobi
(environment, mathematics, child)

Sažetak
Dijete stalno istražuje i pokušava razumjeti svijet oko sebe(i samog sebe u tom svijetu). Bogato i raznovrsno okruženje, te primjerena interakcija odraslih, proces učenja mogu poticati i podržavati. Preduvjet za djetetovo uspješno usvajanje matematike su početne matematičke vještine. Zbog količine vremena koje dijete provodi u dječjem vrtiću od velike je važnosti sama opremljenost dječjeg vrtića da bi se djetetov matematički potencijal mogao pravilno razvijati. Spoznaja opremljenosti dječjih vrtića dovest će do saznanja potreba i poboljšanja materijala samih dječjih vrtića. Iako nedostatak literature o povezanosti opremljenosti sobe dnevnog boravka i početnog učenja matematike predstavlja problem. Veći interes za istraživanje područja povezanosti početnog učenja matematike i opremljenosti sobe dnevnog boravka dovest će do razjašnjavanja problematike i upoznavanja s važnosti te povezanosti. U empirijskom dijelu rada napravljena je procjena opremljenosti sobe dnevnoga boravka za početno učenje matematike. Analizirano je 9 soba dnevnoga boravka u 5 dječjih vrtića. Prostor je procijenjen pomoću Skale za procjenu prostorno - materijalnog okruženja(Romstein, 2014), odnosno subskale koja se odnosi na matematiku. Dobiveni rezultati mogu poslužiti odgojiteljima kao poticaj za obogaćivanjem prostora materijalima koji potiču na razvoj matematičkih kompetencija u dječjem vrtiću

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Tijana Borovac (mentor)

Avatar Url Stanislava Irović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavlečić, Mirna
Opremljenost sobe dnevnog boravka za početno učenje matematike, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojna i obrazovne znanosti, Osijek
Pavlečić, M. (2016) 'Opremljenost sobe dnevnog boravka za početno učenje matematike', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojna i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pavle\v{c}i\'{c}, Mirna}, year = {2016}, pages = {26}, keywords = {okru\v{z}enje, matematika, dijete rane i pred\v{s}kolske dobi}, title = {Opremljenost sobe dnevnog boravka za po\v{c}etno u\v{c}enje matematike}, keyword = {okru\v{z}enje, matematika, dijete rane i pred\v{s}kolske dobi}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pavle\v{c}i\'{c}, Mirna}, year = {2016}, pages = {26}, keywords = {environment, mathematics, child}, title = {Kindergarten classroom equipment for early math development}, keyword = {environment, mathematics, child}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font