Pregled bibliografske jedinice broj: 858093
Opremljenost sobe dnevnog boravka za početno učenje matematike
Opremljenost sobe dnevnog boravka za početno učenje matematike, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojna i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 858093 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Opremljenost sobe dnevnog boravka za početno učenje matematike
(Kindergarten classroom equipment for early math development)
Autori
Pavlečić, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet za odgojna i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
26.09
Godina
2016
Stranica
26
Mentor
Irović, Stanislava
Neposredni voditelj
Borovac, Tijana
Ključne riječi
okruženje, matematika, dijete rane i predškolske dobi
(environment, mathematics, child)
Sažetak
Dijete stalno istražuje i pokušava razumjeti svijet oko sebe(i samog sebe u tom svijetu). Bogato i raznovrsno okruženje, te primjerena interakcija odraslih, proces učenja mogu poticati i podržavati. Preduvjet za djetetovo uspješno usvajanje matematike su početne matematičke vještine. Zbog količine vremena koje dijete provodi u dječjem vrtiću od velike je važnosti sama opremljenost dječjeg vrtića da bi se djetetov matematički potencijal mogao pravilno razvijati. Spoznaja opremljenosti dječjih vrtića dovest će do saznanja potreba i poboljšanja materijala samih dječjih vrtića. Iako nedostatak literature o povezanosti opremljenosti sobe dnevnog boravka i početnog učenja matematike predstavlja problem. Veći interes za istraživanje područja povezanosti početnog učenja matematike i opremljenosti sobe dnevnog boravka dovest će do razjašnjavanja problematike i upoznavanja s važnosti te povezanosti. U empirijskom dijelu rada napravljena je procjena opremljenosti sobe dnevnoga boravka za početno učenje matematike. Analizirano je 9 soba dnevnoga boravka u 5 dječjih vrtića. Prostor je procijenjen pomoću Skale za procjenu prostorno - materijalnog okruženja(Romstein, 2014), odnosno subskale koja se odnosi na matematiku. Dobiveni rezultati mogu poslužiti odgojiteljima kao poticaj za obogaćivanjem prostora materijalima koji potiču na razvoj matematičkih kompetencija u dječjem vrtiću
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek