Pregled bibliografske jedinice broj: 857928
Odnosi s javnostima i društveno odgovorno poslovanje
Odnosi s javnostima i društveno odgovorno poslovanje. Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2017 (monografija)
CROSBI ID: 857928 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi s javnostima i društveno odgovorno poslovanje
(Public Relations and Corporate Social Responsibility)
Autori
Tafra-Vlahović, Majda
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, ostalo
Izdavač
Sveučilište Sjever
Grad
Koprivnica
Godina
2017
Stranica
208
ISBN
978-953-7809-38-6
Ključne riječi
odnosi s javnostima, društveno odgovorno poslovanje, komunikacija, dionici
(public relations, corporate social responsibility, communication, stakeholders)
Sažetak
U području društvene odgovornosti značenje komunikacija i odnosa s javnostima je ključno. Bit društvene odgovornosti gospodarstva je u svekolikom odnosu s različitim društvenim skupinama koje mogu imati utjecaj na tvrtku ili na koje tvrtka može imati utjecaj, takozvanoj dioničkoj strategiji. Poslovanje je nemoguće “promijeniti” bez komunikacije, ona je bit njegova suodnosa s društvom. Izazov leži u nebrojenim, nekima potpuno novim i neotkrivenim oblicima komuniciranja biznisa i različitih javnosti u okviru društvene zajednice, kao istodobno međusobno sraslih, ovisnih, međudjelujućih, uzajamno utjecajnih, poticajnih i prožimajućih segmenata. Riječju, odnosi s javnostima preduvjet su i bit promjene gospodarstva u odgovorno gospodarstvo. Odnosi s javnostima bave se svekolikim odnosima s različitim javnostima i interesnim skupinama koje je potrebno proučavati kvalitativnom metodologijom kako bi se pokušalo osvijetliti i razumjeti uzroke njihova djelovanja na organizaciju, kompleksnost njihova međusobnog djelovanja, nemjerljive proporcije utjecaja percepcija i stavova kojima se očekuje da odnosi s javnostima utječu na materijalne i nematerijalne vrijednosti tvrtki. Ova knjiga nudi model odnosa s javnostima društveno odgovorne tvrtke. Taj je model složeniji od modela na primjeru iste tvrtke prije uvođenja strategije društvene odgovornosti. Odnosi se odvijaju na sve tri razine s ključnim javnostima, posredno i neposredno, tj. dinamični su. Kao što je društvena odgovornost tvrtke proces, a ne stanje, tako su i odnosi s javnostima u ovom modelu dinamički fleksibilni proces koji uključuje svekoliku komunikaciju svih sa svima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Profili:
Majda Tafra-Vlahović
(autor)