Pregled bibliografske jedinice broj: 857884
Stavovi i percepcija mladih o modnim markama u kategoriji odjevnih predmeta
Stavovi i percepcija mladih o modnim markama u kategoriji odjevnih predmeta // Oeconomicus, 2016 (2016), 2; 31-45 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 857884 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi i percepcija mladih o modnim markama u kategoriji odjevnih predmeta
(Attitudes and percep tion of young people about fashion brands in apparel)
Autori
Radišić, Darija ; Pandža Bajs, Irena
Izvornik
Oeconomicus (1849-9686) 2016
(2016), 2;
31-45
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
stavovi potrošača, percepcija, modne marke, odjevni predmeti
(attitudes, perception, fashion brands, apparel)
Sažetak
U radu se analiziraju stavovi i percepcija potrošača s fokusom na stavove mladih o modnim markama. Istražuju se i obilježja odjevnih predmeta koja najviše utječu na percepciju potrošača u cilju boljeg shvaćanja važnosti koje stavovi i percepcija imaju u upravljanju markom na tržištu odjevnih predmeta. Empirijsko istraživanje analizira stavove koje mladi imaju o modnim markama, te percepciju o modnim markama različitih cjenovnih kategorija. Rezultati analize stavova prema modnim markama u kategoriji odjevnih predmeta pokazuju da mladi nemaju izražen pozitivan ili negativan stav o njima. Kvaliteta i cijena su najvažnije prilikom odabira odjevnih predmeta, dok, prema tvrdnjama ispitanika, sama modna marke ne predstavlja važnu komponentu. Važno je istaknuti da što marka pripada većem cjenovnom rangu, to je percepcija njene vrijednosti niža. Razlog tome se može pronaći u činjenici da ispitanici smatraju da odjevni predmeti marke višeg cjenovnog ranga nisu kvalitetnije od onih jeftinijih te da skuplja i ekskluzivna marka ne predstavlja garanciju i kvalitetnije odjeće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija