Pregled bibliografske jedinice broj: 857882
Utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na kupovinu prirodnih kozmetičkih proizvoda
Utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na kupovinu prirodnih kozmetičkih proizvoda // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 67 (2016), 5; 418-439 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 857882 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na kupovinu prirodnih kozmetičkih proizvoda
(Impact of health awareness and ecological awareness of women as consumers on purchasing natural beauty products)
Autori
Čut, Andrea ; Pandža Bajs, Irena
Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 67
(2016), 5;
418-439
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
osviještenost o zdravlju, ekološka osviještenost, prirodni kozmetiki proizvodi
(health awareness ; environmental awareness ; natural beauty products)
Sažetak
Cilj rada je istražiti i analizirati kako i koliko osviještenost o zdravlju i ekološka osviještenost utječu na kupovinu i potrošnju prirodnih kozmetičkih proizvoda kod žena. Rezultati ovog istraživanja doprinose boljem razumijevanju želja, potreba, stavova i životnog stila ovog segmenta potrošača. U radu je istražen utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na uključenost žena u kupovni proces prirodnih kozmetičkih proizvoda i učestalost kupovine, te važnost značajki tih proizvoda. Utvrđen je značajan utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na kupovinu prirodnih kozmetičkih proizvoda u Hrvatskoj. Rezultati pokazuju da osviještenost o zdravlju i ekološka osviještenost pozitivno utječu na važnost značajki prirodnih kozmetičkih proizvoda zbog čega žene kao potrošači i jesu uključene u kupovni proces takvih proizvoda. Analiza rezultata pokazuje da što je veća osviještenost žena o zdravlju veća je njihova uključenost u kupovinu i učestalost kupovine prirodnih kozmetičkih proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
- EconLit