Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 857882

Utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na kupovinu prirodnih kozmetičkih proizvoda


Čut, Andrea; Pandža Bajs, Irena
Utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na kupovinu prirodnih kozmetičkih proizvoda // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 67 (2016), 5; 418-439 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 857882 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na kupovinu prirodnih kozmetičkih proizvoda
(Impact of health awareness and ecological awareness of women as consumers on purchasing natural beauty products)

Autori
Čut, Andrea ; Pandža Bajs, Irena

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 67 (2016), 5; 418-439

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
osviještenost o zdravlju, ekološka osviještenost, prirodni kozmeti􀄀ki proizvodi
(health awareness ; environmental awareness ; natural beauty products)

Sažetak
Cilj rada je istražiti i analizirati kako i koliko osviještenost o zdravlju i ekološka osviještenost utječu na kupovinu i potrošnju prirodnih kozmetičkih proizvoda kod žena. Rezultati ovog istraživanja doprinose boljem razumijevanju želja, potreba, stavova i životnog stila ovog segmenta potrošača. U radu je istražen utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na uključenost žena u kupovni proces prirodnih kozmetičkih proizvoda i učestalost kupovine, te važnost značajki tih proizvoda. Utvrđen je značajan utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na kupovinu prirodnih kozmetičkih proizvoda u Hrvatskoj. Rezultati pokazuju da osviještenost o zdravlju i ekološka osviještenost pozitivno utječu na važnost značajki prirodnih kozmetičkih proizvoda zbog čega žene kao potrošači i jesu uključene u kupovni proces takvih proizvoda. Analiza rezultata pokazuje da što je veća osviještenost žena o zdravlju veća je njihova uključenost u kupovinu i učestalost kupovine prirodnih kozmetičkih proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Čut, Andrea; Pandža Bajs, Irena
Utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na kupovinu prirodnih kozmetičkih proizvoda // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 67 (2016), 5; 418-439 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Čut, A. & Pandža Bajs, I. (2016) Utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na kupovinu prirodnih kozmetičkih proizvoda. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 67 (5), 418-439.
@article{article, author = {\v{C}ut, Andrea and Pand\v{z}a Bajs, Irena}, year = {2016}, pages = {418-439}, keywords = {osvije\v{s}tenost o zdravlju, ekolo\v{s}ka osvije\v{s}tenost, prirodni kozmeti􀄀ki proizvodi}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {67}, number = {5}, issn = {0424-7558}, title = {Utjecaj osvije\v{s}tenosti o zdravlju i ekolo\v{s}ke osvije\v{s}tenosti \v{z}ena kao potro\v{s}a\v{c}a na kupovinu prirodnih kozmeti\v{c}kih proizvoda}, keyword = {osvije\v{s}tenost o zdravlju, ekolo\v{s}ka osvije\v{s}tenost, prirodni kozmeti􀄀ki proizvodi} }
@article{article, author = {\v{C}ut, Andrea and Pand\v{z}a Bajs, Irena}, year = {2016}, pages = {418-439}, keywords = {health awareness, environmental awareness, natural beauty products}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {67}, number = {5}, issn = {0424-7558}, title = {Impact of health awareness and ecological awareness of women as consumers on purchasing natural beauty products}, keyword = {health awareness, environmental awareness, natural beauty products} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus
  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font