Pregled bibliografske jedinice broj: 856866
Početni koraci u organiziranom glazbenom podučavanju darovite djece
Početni koraci u organiziranom glazbenom podučavanju darovite djece // Metodology of Working with Talented Pupils / Czekus, Geza (ur.).
Novi Sad: Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Univerziteta u Novom Sadu, 2011. str. 54-54 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 856866 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Početni koraci u organiziranom glazbenom podučavanju darovite djece
(Initial steps in the organised teaching of music to talented children)
Autori
Škojo, Tihana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Metodology of Working with Talented Pupils
/ Czekus, Geza - Novi Sad : Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Univerziteta u Novom Sadu, 2011, 54-54
ISBN
978-86-87095-16-8
Skup
V. International Scientific Conference The Metodology of Working with Talented Pupils
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 03.11.2011. - 05.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
darovita djeca, glazbene predispozicije, glazbeni sluh, predškolsko glazbeno obrazovanje, glazbena škola
(talented children, musical predispositions, musical ear, pre-school musical education, music school)
Sažetak
Svu djecu u glazbenoj školi, bez obzira na njihove različitosti, povezuje najvažnija zajednička osobina koja ih svrstava u kategoriju darovitih, a to su urođene glazbene predispozicije. U novije vrijeme, sukladno težnji da se s glazbenim obrazovanjem i detektiranjem glazbene darovitosti započne što je moguće ranije glazbene škole pokazuju interes za predškolsko obrazovanje u kojem bi se organiziranim planskim podučavanju pristupilo odgajanju glazbenog sluha prema utvrđenim sklonostima i obilježjima njihove glazbene darovitosti. U predstavljenom radu se iznose mogućnosti i stečeno iskustvo u glazbenom podučavanju djece koje se izvodi organiziranom nastavom u okviru glazbene škole s ciljem da se razviju urođeni glazbeni potencijali i pobudi interes za glazbenim znanjem.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost