Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 856761

Nastava glazbene umjetnosti u kurikulumu suvremenog odgoja i obrazovanja


Škojo, Tihana
Nastava glazbene umjetnosti u kurikulumu suvremenog odgoja i obrazovanja // Poučavanje umjetnosti u 21. stoljeću / Atanasov Piljek, D. ; Jurkić Sviben, T. ; Huzjak, M. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 213-230


CROSBI ID: 856761 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastava glazbene umjetnosti u kurikulumu suvremenog odgoja i obrazovanja
(Teaching music in the contemporary education curriculum)

Autori
Škojo, Tihana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Poučavanje umjetnosti u 21. stoljeću

Urednik/ci
Atanasov Piljek, D. ; Jurkić Sviben, T. ; Huzjak, M.

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2015

Raspon stranica
213-230

ISBN
978-953-7210-91-5

Ključne riječi
nastava glazbene umjetnosti, gimnazija, otvoreni kurikulum
(teaching music, general secondary school, open curriculum)

Sažetak
Nastava se glazbene umjetnosti izvodi u svim općeobrazovnim srednjim školama sa svrhom da učenici stjecanjem glazbenih kompetencija postanu poznavatelji glazbe i budu osposobljeni za razumijevanje i kritički odnos prema glazbi te istovremeno razviju glazbeni ukus. U svrhu ostvarenja utvrđenog cilja i u skladu sa promjenama u hrvatskom obrazovnom sustavu, posebice donošenjem Nacionalnog okvirnog kurikuluma, nastavu glazbene umjetnosti potrebno je prilagoditi novim odgojno- obrazovnim prilikama, nastalim na načelima otvorenog kurikuluma, i na taj način osuvremeniti nastavni model koji se permanentno provodi od ustroja gimnazijskog školovanja do danas. Aktualni, tradicionalni pristup obrazovanju temeljen na programima i nastavnicima potrebno je usmjeriti na učenike i razvoj njihovih postignuća. Osluškivanjem potreba i preferencija učenika potrebno je prilagoditi nastavne oblike, metode i sredstva rada te na taj način istovremeno omogućiti nastavniku slobodno iskazivanje kreativnosti prilikom donošenja nastavnog sadržaja. S ciljem utvrđivanja postojećeg načina ostvarivanja nastave glazbene umjetnosti i sagledavanja mogućih promjena, provedeno je istraživanje u kojem su učenici drugih i trećih razreda osječkih gimnazija iznijeli svoja mišljenja o nastavi glazbene umjetnosti. Rezultati ispitivanja pokazali su da učenici imaju razvijen pozitivan odnos prema predmetu te da su spoznali značaj glazbene umjetnosti u svom kulturnom i društvenom životu. Istodobno su iznijeli promišljanja o poželjnim načinima ostvarivanja nastave, u svrhu odmaka od tradicionalnog podučavanja, koji bi rezultirali boljom, inventivnijom i uspješnijom nastavom glazbene umjetnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Tihana Škojo (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Škojo, Tihana
Nastava glazbene umjetnosti u kurikulumu suvremenog odgoja i obrazovanja // Poučavanje umjetnosti u 21. stoljeću / Atanasov Piljek, D. ; Jurkić Sviben, T. ; Huzjak, M. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 213-230
Škojo, T. (2015) Nastava glazbene umjetnosti u kurikulumu suvremenog odgoja i obrazovanja. U: Atanasov Piljek, D., Jurkić Sviben, T. & Huzjak, M. (ur.) Poučavanje umjetnosti u 21. stoljeću. Zagreb, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 213-230.
@inbook{inbook, author = {\v{S}kojo, Tihana}, year = {2015}, pages = {213-230}, keywords = {nastava glazbene umjetnosti, gimnazija, otvoreni kurikulum}, isbn = {978-953-7210-91-5}, title = {Nastava glazbene umjetnosti u kurikulumu suvremenog odgoja i obrazovanja}, keyword = {nastava glazbene umjetnosti, gimnazija, otvoreni kurikulum}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {\v{S}kojo, Tihana}, year = {2015}, pages = {213-230}, keywords = {teaching music, general secondary school, open curriculum}, isbn = {978-953-7210-91-5}, title = {Teaching music in the contemporary education curriculum}, keyword = {teaching music, general secondary school, open curriculum}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font