Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 855297

Marketinška metrika za prognoziranje profitabilnosti maloprodavača


Rodin, Antonio
Marketinška metrika za prognoziranje profitabilnosti maloprodavača, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 855297 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinška metrika za prognoziranje profitabilnosti maloprodavača
(MARKETING METRICS FOR FORECASTING PROFITABILITY OF RETAILERS)

Autori
Rodin, Antonio

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
16.12

Godina
2016

Stranica
51

Mentor
Dunković, Dario

Ključne riječi
marketinška metrika, mjere buduće profitabilnosti kupaca, vrijednost životnog vijeka kupca, maloprodaja
(marketing metrics, future metrics, customer lifetime value, retail)

Sažetak
Maloprodavaĉi nastoje marketinškim aktivnostima postići što veću profitabilnost, meĊutim susreću se sa problemom povezivanja uĉinka tih aktivnosti na profitabilnost. Upotrebom marketinške metrike lakše se povezuje uĉinak marketinških aktivnosti i financijskih rezultata te ona postaje strateškom menadţmentu kljuĉna odrednica u formiranju budućih ciljeva poduzeća. Promatranjem triju metrika koje se koriste u maloprodajnom menadţmentu nastoji se prikazati povezanost financijskih rezultata sa marketinškim aktivnostima. Teorijski dio objašnjava ulogu metrike, mjerenje njezinih performansi te odabir kljuĉne metrike za donošenje marketinških odluka. Daljnja obrada metrike temeljena je na kategorizaciji i korištenju koncepta triju najvaţnijih metrika primjenjenih u maloprodajnom menadţmentu ; metrike vrednovanja ţivotnog vijeka kupca (engl. Customer Lifetime Value CLV), metrike vrednovanja preporuke kupca (engl. Customer Refferal Value, CRV) i metrike udjela u novĉaniku, (engl. Share of Wallet, SOW). Empirijski dio obuhvaća simulaciju stvarnih i izmišljenih projekcijskih podataka. Tabliĉnim prikazivanjem izraĉunava se CLV na razini uzorka od 100.000 kupaca koji kupuju perilice rublja u periodu od pet godina. Kroz tri tablice segmentacijom kupaca prema profitabilnijim kupcima prikazuje se izraĉun CLV-a i uĉinak na financijske pokazatelje. Ključne riječi

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Diplomski studij smjer Trgovina



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Dunković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rodin, Antonio
Marketinška metrika za prognoziranje profitabilnosti maloprodavača, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Rodin, A. (2016) 'Marketinška metrika za prognoziranje profitabilnosti maloprodavača', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Rodin, Antonio}, year = {2016}, pages = {51}, keywords = {marketin\v{s}ka metrika, mjere budu\'{c}e profitabilnosti kupaca, vrijednost \v{z}ivotnog vijeka kupca, maloprodaja}, title = {Marketin\v{s}ka metrika za prognoziranje profitabilnosti maloprodava\v{c}a}, keyword = {marketin\v{s}ka metrika, mjere budu\'{c}e profitabilnosti kupaca, vrijednost \v{z}ivotnog vijeka kupca, maloprodaja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Rodin, Antonio}, year = {2016}, pages = {51}, keywords = {marketing metrics, future metrics, customer lifetime value, retail}, title = {MARKETING METRICS FOR FORECASTING PROFITABILITY OF RETAILERS}, keyword = {marketing metrics, future metrics, customer lifetime value, retail}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font