Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 854020

Jesu li hrvatski praktičari spremni za izazove Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje?


Slunjski, Edita
Jesu li hrvatski praktičari spremni za izazove Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje? // Zrno, 117(143) (2015), 12-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 854020 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jesu li hrvatski praktičari spremni za izazove Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje?
(Are the Croatian Practitioners Ready for the Challenges of the National Curriculum for Early Childhood and Preschool Education?)

Autori
Slunjski, Edita

Izvornik
Zrno (0353-636X) 117(143) (2015); 12-13

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
kurikulum ; kompleksnost ; proces učenja
(curriculum ; complexity ; learning process)

Sažetak
Razvoj vrtićkog kurikuluma vrlo je kompleksan, neizvjestan i zahtjevan proces. No, prema uvidima i saznanjima do kojih smo u našoj istraživačkoj praksi došli, hrvatski «predškolci» za to imaju dovoljno entuzijazma, upornosti i volje. A obzirom na to, izgrađivanje «infrastruktura učenja» potrebnih za praktično oživotvorenje Nacionalnog kurikuluma za rani i predškoski odgoj i obrazovanje i izgradnju vrtićkih kurikuluma, neće im predstavljati veći problem nego izazov na kojeg su, čini se, posve spremni. To su pokazali u samoj praksi ali prilikom višekratnog predstavljanja novog Dokumenta na skupovima u različitim gradovima Republike Hrvatske, na kojima su ga pozdravili i prihvatili s odobravanjem. Iz toga se da zaključiti kako razloga za veću zabrinutost nema: hrvatski su praktičari itekako spremni nastaviti graditi svoju odgojno-obrazovnu praksu i svoje kurikulume.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Edita Slunjski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slunjski, Edita
Jesu li hrvatski praktičari spremni za izazove Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje? // Zrno, 117(143) (2015), 12-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Slunjski, E. (2015) Jesu li hrvatski praktičari spremni za izazove Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje?. Zrno, 117(143), 12-13.
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2015}, pages = {12-13}, keywords = {kurikulum, kompleksnost, proces u\v{c}enja}, journal = {Zrno}, volume = {117(143)}, issn = {0353-636X}, title = {Jesu li hrvatski prakti\v{c}ari spremni za izazove Nacionalnog kurikuluma za rani i pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje?}, keyword = {kurikulum, kompleksnost, proces u\v{c}enja} }
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2015}, pages = {12-13}, keywords = {curriculum, complexity, learning process}, journal = {Zrno}, volume = {117(143)}, issn = {0353-636X}, title = {Are the Croatian Practitioners Ready for the Challenges of the National Curriculum for Early Childhood and Preschool Education?}, keyword = {curriculum, complexity, learning process} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font