Pregled bibliografske jedinice broj: 854020
Jesu li hrvatski praktičari spremni za izazove Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje?
Jesu li hrvatski praktičari spremni za izazove Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje? // Zrno, 117(143) (2015), 12-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 854020 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jesu li hrvatski praktičari spremni za izazove Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje?
(Are the Croatian Practitioners Ready for the Challenges of the National Curriculum for Early Childhood and Preschool Education?)
Autori
Slunjski, Edita
Izvornik
Zrno (0353-636X) 117(143)
(2015);
12-13
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kurikulum ; kompleksnost ; proces učenja
(curriculum ; complexity ; learning process)
Sažetak
Razvoj vrtićkog kurikuluma vrlo je kompleksan, neizvjestan i zahtjevan proces. No, prema uvidima i saznanjima do kojih smo u našoj istraživačkoj praksi došli, hrvatski «predškolci» za to imaju dovoljno entuzijazma, upornosti i volje. A obzirom na to, izgrađivanje «infrastruktura učenja» potrebnih za praktično oživotvorenje Nacionalnog kurikuluma za rani i predškoski odgoj i obrazovanje i izgradnju vrtićkih kurikuluma, neće im predstavljati veći problem nego izazov na kojeg su, čini se, posve spremni. To su pokazali u samoj praksi ali prilikom višekratnog predstavljanja novog Dokumenta na skupovima u različitim gradovima Republike Hrvatske, na kojima su ga pozdravili i prihvatili s odobravanjem. Iz toga se da zaključiti kako razloga za veću zabrinutost nema: hrvatski su praktičari itekako spremni nastaviti graditi svoju odgojno-obrazovnu praksu i svoje kurikulume.
Izvorni jezik
Hrvatski